حسینی: این داستان را جمع کنید چون شرم آور است

حسینی: این داستان را جمع کنید چون شرم آور است

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: صد درصد گل فولاد آفساید بود، نمی‌دانم صدایمان باید به چه کسی برسد.  برای خودم متاسفم و احساس میکنم در این فوتبال زیادی هستم.

به گزارش سادس، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از دیدار با فولاد خوزستان اظهار کرد: از نظر فوتبالی فقط آلومینیوم در زمین بود و فولاد حرفی برای گفتن نداشت. 

او با اشاره به تک گل بازی که توسط فولاد به ثمر رسید گفت: صد درصد گل فولاد آفساید بود، نمی‌دانم صدایمان باید به چه کسی برسد.  برای خودم متاسفم و احساس میکنم در این فوتبال زیادی هستم. گویا  آدم سالم نباید در این فوتبال باشد.  فلسفه من همیشه این بوده تیم‌های سالم بسازم و خوب کار کنیم. اگر قرار است تیمی از بحران خارج شود، اصلا به ما بگویید نیایید.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ادامه داد: خدا کند یک جایی این داستان‌ها تمام شود. شور همه چیز درآمده و واقعا دردآور است.

این کار یک خیانت است

 وی خاطرنشان کرد: بازی امشب فقط در اختیار آلومینیوم اراک بود و فولادی ها دنبال توپ بازیکنان ما می‌دویدند اما اینکه بخواهند تیمی را از بحران خارج کنند کار زشت و ناجوانمردانه‌ای است. این کار خیانت به فوتبال و جوانانی است که می‌خواهند در محیط سالم فوتبال بازی کنند. این داستان را جمع کنید و واقعاً شرم آور است. 

حسینی خاطر حسینی عنوان کرد: خیلی دردآور است شبانه روز کار کنیم و تیممان فوتبال به این قوی بازی کند و بعد با اشتباهات مهلک شکست بخورد؛ گل حریف صد  در صد آفساید بود و پنالتی ما هم گرفته نشد. مگر تیم ما چقدر زور دارد؟ همیشه خواسته‌ام تیم‌های خوب بسازم اما در این قضایا همیشه آخر از همه بودم. نمی‌شود هر هفته اتفاقاتی رقم بخورد که به ضرر آلومینیوم باشد. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *