اوزونیدیس در واکنش به انتقاد الهامی: در مورد زمین‌های دیگر چه می‌گویید؟

اوزونیدیس در واکنش به انتقاد الهامی: در مورد زمین‌های دیگر چه می‌گویید؟

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان به انتقاد سرمربی مس رفسنجان از بلند بودن چمن واکنش نشان داد.

به گزارش سادس، مارینوس اوزونیدیس پس از دیدار دو تیم گل گهر و مس رفسنجان در نشست خبری اظهار کرد: بازی بسیار مهمی برای ما بود چون در دو بازی گذشته نتیجه خوبی نگرفته بودیم. خیلی مهم بود که امروز عکس العمل ما چه باشد. به بازیکنانم به خاطر تلاشی که برای به دست آوردن پیروزی کردند و عملکردی که داشتند، تبریک می‌گویم.

او افزود: هدف ما امروز گرفتن 3 امتیاز بود. مقابل تیم خیلی قابل احترامی بازی کردیم و می‌دانستیم حریف دوست دارد فوتبال بازی کند. به همین خاطر به بچه‌ها گفتیم مقابل این تیم فشرده باشند تا بتوانیم توپ‌گیری و از فضاها استفاده کنیم. از همین روش به گل رسیدیم و شانس‌های دیگری هم داشتیم. 3-2 شانس دیگر برای زدن گل داشتیم. فکر می‌کنم امروز در آخر بازی، ما شایسته پیروزی بودیم. 

یکی از بهترین زمین‌های ایران را داریم

سرمربی گل گهر سیرجان درخصوص انتقاد سرمربی مس رفسنجان از بلند بودن چمن، گفت: اگر بخواهیم از این زمین انتقاد کنیم پس باید در مورد زمین‌های دیگر چه بگوییم؟ وقتی ببازید خیلی اوقات بهانه‌هایی پیدا می‌کنید ولی من به عقیده او احترام می‌گذارم. فکر می‌کنم یکی از بهترین زمین‌های ایران را داریم.

اوزونیدیس در خصوص عملکرد خوب خط دفاعی و دروازه‌بان این تیم در این بازی، گفت: کاملاً به خط دفاعی خودم اعتقاد دارم. اما بازی قبل پیش می‌آید و وقتی اشتباهات شخصی پیش می‌آید و هر بازی شرایط خودش را دارد. اشتباهات شخصی پیش می‌آید. اول بازی هم یکی، دو تا اشتباه بود اما بعد دیدیم که شکل خوبی داشتند. امروز دفاع خوب بود چون همه سازمان ما خوب بود. وقتی که شما شکل و سازمان فشرده‌ای دارید و وظایفت را درست انجام می‌دهی برای تیم حریف مشکل است.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *