فرصت ۴ ماهه به مالک باشگاه ماشین‌سازی تبریز برای پرداخت بدهی‌های خارجی

فرصت ۴ ماهه به مالک باشگاه ماشین‌سازی تبریز برای پرداخت بدهی‌های خارجی

سادس/آذربایجان شرقی مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی از فرصت چهار ماهه این اداره به مالک باشگاه ماشین‌سازی تبریز برای پرداخت بدهی‌های خارجی این تیم خبر داد.

حبیب‌ ستوده‌نژاد، باحضور در غرفه سادس در نمایشگاه مطبوعات و پایگاه خبری‌های آذربایجان‌شرقیدر خصوص آخرین وضعیت باشگاه ماشین‌سازی اظهار کرد: در حال حاضر فرصت چهار ماهه‌ای را در اختیار یونس قربانی، مالک باشگاه ماشین‌سازی تبریز قرار داده‌ایم تا با پرداخت بدهی‌های خارجی این باشگاه نسبت به باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی اقدام کند. در حال‌حاضر بازیکنی تحت قرارداد این تیم نیست. نظر مالک باشگاه این است که پس از پرداخت بدهی‌ها، باشگاه را به ثبت برساند و سپس امتیاز دسته یک یا دسته دو را خریداری کند.

او ادامه داد: در صورت اینکه مالک باشگاه در طول این چهار ماه قادر به پرداخت بدهی‌ها نشود؛ پیشنهاد ما این است که تیم به کارخانه بازگردد. این پیشنهاد را در سفر حمید سجادی وزیر سابق ورزش‌وجوانان ارائه داده‌بودیم که اکنون در اختیار محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور، است.

ستوده‌نژاد گفت: این باشگاه هم‌اکنون قادر به حضور در رقابت‌های لیگ‌دسته سوم نخواهد بود.

او افزود: چمن یادگارامام (ره) در شرایط فوق‌العاده‌ای قرار دارد. اگر در ایران سه چمن مطلوب و ایده‌آل داشته باشیم یکی از آن‌ها مربوط به چمن ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز است.

مدیرکل اداره ورزش‌وجوانان استان در رابطه با کاشت چمن ذخیره ورزشگاه یادگارامام (ره) عنوان کرد: مکان احداث چمن ذخیره را مشخص کردیم و به دنبال اعتبارش هستیم. کاشت چمن ذخیره به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

ستوده‌نژاد در مورد واگذاری ورزشگاه یادگارامام (ره) به شهرداری تبریز گفت: نامه‌اش را استاندار به هیات دولت ارجاع داده و در صورت اینکه هیات دولت این موضوع را تصویب کند، اداره ورزش‌وجوانان استان آماده انتقال مالکیت است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *