دختران هوران یزد در یک قدمی صدرنشینی

دختران هوران یزد در یک قدمی صدرنشینی

سادس/یزد در هفته سوم لیگ برتر والیبال زنان ایران تیم هوران یزد در خارج از خانه به مصاف تیم مهرسان تهران خواهد رفت و در صورت پیروزی در این دیدار به صدر جدول صعود خواهد کرد.

سومین هفته از مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر زنان ایران روز جمعه ۱۹ آبان با سه دیدار در شهرهای تهران و رفسنجان پیگیری می‌شود.

شاگردان «عالیه فتوحی» در تیم هوران یزد که شروع دلپذیری را در فصل جدید لیگ داشته‌اند و با کسب دو پیروزی از دو بازی با امید و انگیزه در دومین بازی خارج از خانه خود به مصاف حریف تهرانی خود می‌روند.

دختران جوان و با انگیزه هوران که با شکست ذوب آهن در هفته اول و شکست پیکان در هفته دوم به خود باوری و انگیزه بالایی رسیده‌ اند، از ساعت ۱۱ صبح روز جمعه در سالن فدراسیون والیبال مقابل تیم مهرسان تهران صف آرایی خواهند کرد.

هورانی‌ها در حال حاضر با دو برد و بدون شکست در رده دوم قرار دارند و در صورت پیروزی در این دیدار به صدر جدول صعود خواهند کرد.

شاگردان عالیه فتوحی در تهران کاری دشوار پیش رو دارند چرا که مهرسان تهران هم با یک برد و چهار امتیاز در دره سوم قرار دارد و برای صعود به رده‌های نخست نیازمند شکست حریف خود است.

برنامه کامل دیدارهای هفته سوم به شرح زیر است:

رفسنجان، سالن ۹ دی، ساعت ۱۱

مس رفسنجان – فولاد مبارکه سپاهان

تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت ۱۱

مهرسان تهران – هوران یزد

تهران، سالن فدراسیون والیبال، ۱۴:۳۰

سایپا تهران – پیکان تهران

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *