توافق فدراسیون بوکس با دو مربی کوبایی

توافق فدراسیون بوکس با دو مربی کوبایی

فدراسیون بوکس ایران با دو مربی کوبایی برای سرمربیگری تیم‌های ملی بزرگسالان و پایه به توافق رسید.

به گزارش سادس، با توجه به نتایج ضعیف تیم ملی بوکس ایران در رقابت‌ها قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی هانگژو با سرمربیگری حسین نهرودی، این سرمربی کهنه کار از سمت خود استعفا داد تا فدراسیون بوکس با دو مربی خارجی وارد مذاکره شود.

طبق خبرهای موجود فدراسیون بوکس ایران در مذاکرات اخیر خود با دو مربی کوبایی به توافق نهایی دست یافته است که یکی از این دو مربی به عنوان جانشین نهرودی به زودی معرفی خواهد شد.

مربی کوبایی دیگری نیز قرار است در رده‌های پایه به تیم‌های ملی ایران کمک کند. با توجه به عملکرد خوب تیم ملی نوجوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ زیر نظر اکبر احدی، پیش بینی می‌شود این تغییر در رده نوجوانان نباشد.، بنابراین باید دید این انتصاب در رده نونهالان خواهد بود یا جوانان؟

«باربارو فرناندز خیمنز» کوبایی، آخرین سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس ایران بود که در زمان ریاست احمد ناطق‌نوری به ایران آمد و خیلی هم در بوکس ایران دوام نیاورد. آن زمان روح‌الله حسینی، رئیس فعلی فدراسیون بوکس، نایب رئیس فدراسیون بوکس بود.

توافق فدراسیون بوکس با دو مربی کوبایی
نشست خبری «باربارو فرناندز خیمنز» در تاریخ ۱۵ دی ۱۳۹۵

تیم ملی بوکس ایران در نخستین مرحله انتخابی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس که مسابقات بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو بود، از کسب سهمیه بازماند و اکنون باید دید آیا می‌تواند در رقابت‌های پیش رو به این مهم دست یابد یا نه.

ضمن اینکه فرصت زیادی هم برای آماده سازی تیم ملی جهت حضور در رقابت‌های قاره‌ای نیست و باید دید فدراسیون بوکس چه زمانی مربیان مد نظر خود را رونمایی و معرفی می‌کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *