یک لیورپولی، بهترین همبازی ملی وین رونی

یک لیورپولی، بهترین همبازی ملی وین رونی

وین رونی بهترین بازیکنی را که در تیم ملی انگلیس با او بازی کرده است، معرفی کرد.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت‌مول، وین رونی سال ۲۰۱۵ پس از گل‌کردن یک پنالتی مقابل سوئیس رکورددار گلزنی در تیم ملی انگلیس شد و در نهایت قبل از بازنشستگی در سال ۲۰۱۸، در مجموع ۵۳ گل برای کشورش به ثمر رساند. این مهاجم که بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ کاپیتان تیم ملی انگلیس بود، ۱۲۰ بازی ملی را نیز انجام داد.

اما بهترین بازیکنی که در تیم ملی انگلیس کنار رونی بازی کرد چه کسی بود؟ او در مصاحبه‌ای که با هم‌تیمی‌ سابقش، گری نویل، انجام داد به این سوال پاسخ داد و گفت: «بهترین بازیکنی که در تیم ملی انگلیس کنارش بازی کردم باید استیون جرارد باشد.»

جرارد و رونی در بیشتر دوران حرفه‌ای‌شان در تیم ملی انگلیس در کنار هم بازی کردند و اسطوره لیورپول اولین بازی‌ ملی‌اش را سال ۲۰۰۰ انجام داد.

استیون جرارد در صحبت با نویل در یکی از اپیزودهای سریال The Overlap زمانی که سرمربی استون‌ویلا بود نیز فاش کرد که وین رونی، ستاره سابق یونایتد، بهترین بازیکن انگلیس بود که با او بازی کرده است. بنابراین احترام بین این دو متقابل است.

جرارد گفته بود:‌ «فکر می‌کنم وازا یکی از آن افرادی است که به بازی کنارش افتخار کردم؛ مخصوصا وقتی از خانواده‌تان دور هستید، به افرادی مانند وین رونی نیاز دارید که مسئولیت‌پذیرند. واقعا عاشق گذراندن وقت با وین بودم.»

رونی ۳۷ساله دوران مربیگری‌اش را ژانویه ۲۰۲۱ از دربی‌کانتی شروع کرد. کاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس دو فصل گذشته در آستانه بر عهده گرفتن هدایت تیم اورتون بود که این اتفاق رخ نداد و فرانک لمپارد به عنوان سرمربی انتخاب شد و رونی نیز هدایت بیرمنگام را بر عهده گرفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *