حامد امیری: با رفتن اسبقیان پارادوومیدانی در بلاتکلیفی به سر می‌برد

حامد امیری: با رفتن اسبقیان پارادوومیدانی در بلاتکلیفی به سر می‌برد

دارنده مدال طلا بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین در پرتاب وزنه گفت: با رفتن اسبقیان به وزارت ورزش متاسفانه تکلیف تیم پارادوومیدانی که نقش مهمی در مدال آوری کاروان در پارالمپیک پاریس دارد مشخص نیست و در بلاتکلیفی بسر می‌برد.

حامد امیری در گفت‌وگو با سادس، درباره علت عملکرد ضعیفش در پرتاب نیزه بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین، اظهار کرد: بعد از مسابقات جهانی فرانسه که کلاسم تغییر پیدا کرد در بازی های پارالمپیک پاریس تنها امکان شرکت در وزنه را دارم به همین دلیل تا بازی‌های پاراآسیایی هیچ تمرینی در نیزه نداشتم و تمام تمرکزم را معطوف به وزنه کردم تا کم کم برای مسابقات پارالمپیک پاریس در این ماده آماه شوم. در بازی‌های پاراآسیایی نیز توانستم در وزنه علاوه بر کسب طلا رکوردشکنی نیز داشته باشم اما در نیزه چون تمرینی نداشتم چهارم شدم که البته دور از انتظار نبود.

قهرمان پارالمپیک توکیو با اشاره به جابجایی اسبقیان از فدراسیون جانبازان و توان یابان به وزارت ورزش و جوانان افزود: اسبقیان علاوه بر رییس فدراسیون رییس انجمن پارادوومیدانی نیز بود و با این جابجایی لطمه بزرگی به تیم دوومیدانی می زند. اسبقیان در مصاحبه اخیر خود عنوان کرده که من سرباز وطنم و هر کجا بگویند کار می‌کنم اما ای کاش چنین تصمیمی را بعد از پارالمپیک پاریس می‌گرفت نه الان که کمتر از 10 ماه به بازی‌های پارالمپیک زمان داریم. در بازی‌های پاراآسیایی از 40 مدال طلا ی کسب شده 15 طلا برای دوومیدانی بود که قطعا با رفتن اسبقیان وضعیت خوبی از نظر مدال‌آوری در پارالمپیک پاریس نخواهیم داشت. امیدواریم دوباره شرایط بازگشت اسبقیان به فدراسیون تا پارالمپیک پاریس فراهم شود.

امیری در پایان با بیان این که 2 سال است دنبال کار می‌گردم، افزود: با وجود این که در پرونده ورزشی‌ام 2 بار قهرمان پارالمپیک شده و 21 طلای جهانی دارم اما 2 سال است که بیکارم و هیچ ارگانی حاضر به استخدام کردن من نیست.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *