چوب حراج بر سر نساجی مازندران

چوب حراج بر سر نساجی مازندران

سادس/مازندران تیم فوتبال نساجی مازندران در نخستین تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا و ناکامی در صعود به مرحله دوم این مسابقات، توسط مدیران این باشگاه درآستانه واگذاری و فروش قرار گرفت.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران درهمین خصوص با انتشار نامه‌ای از آمادگی برای واگذاری این باشگاه به طور رسمی در روز سه شنبه ۱۶ آبان ماه خبر داد.

صادق دروگر گفت: باشگاه نساجی مازندران در این واگذاری و فراخوان خود به افراد حقیقی وحقوقی اعلام کرده، آماده واگذاری است و متقاضیان می‌توانند در این زمینه اقدامات لازم و اشاره شده در نامه فوق را پیگیری کنند.

این درحالی است که رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی دوشنبه شب و پس از شکست ۳ بر یک تیم نساجی برابر نوبهار ازبکستان درچهارمین دیدار این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران اعلام کرده که حاضر است این باشگاه را واگذار کند.

باشگاه نساجی مازندران درعین حال امروز ۱۶ آبان ماه درحالی با صدور بیانیه‌ای از سرمربی و اعضای کادر فنی تیم خود حمایت کرد که پس از آن ۱۰ درصد از دستمزد کادر فنی و بازیکنان این تیم را نیز کسر کرد.

چوب حراج بر سر نساجی مازندران

در بیانیه باشگاه نساجی مازندران آمده است، می‌دانیم که این روزها به‌خاطر نتایج، کام‌تان تلخ شده و به دنبال این ناراحتی‌ها، سختی کار برای ما هم دوچندان شده است اما اینطور نیست که شما عزیزان روزهای سخت را تجربه نکرده باشید.

در این بیانیه آمده، هواداران نساجی همیشه به معنای واقعی یار دوازدهم تیم‌شان بوده‌اند و حمایت‌های جانانه آن‌ها در فوتبال ایران زبانزد است. حتی در زمینه ترویج فرهنگ والای هواداری، الگویی برای تمام تیم‌های کشورمان بوده و هستند.

حال که نساجی در لیگ قهرمانان آسیا دیگر شانسی برای صعود ندارد، نقش هواداران پرشورمان در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی بیش از پیش پررنگ است.

باشگاه نساجی مازندران در این بیاینه اعلام کرده که سیاست این باشگاه واقع‌بینی و دوری از فضای احساسی بوده و به هدفگذاری ابتدای فصل خود پایبند است و اکنون فقط ۸ هفته بیشتر از مسابقات نگذشته و تجربه ثابت کرده تغییرات پیاپی، به‌جای رفع مشکلات، شرایط را بحرانی‌تر خواهد کرد. نمونه این اتفاقات طی ادوار مختلف در باشگاه‌های دیگر هم رخ داده که با انجام تغییرات، نه تنها مشکلات‌شان مرتفع نشد بلکه بحرانی جدید در آن باشگاه‌ها شکل گرفت.

تیم نساجی مازندران در نخستین تجربه آسیایی خود در تاریخ حدود ۶ دهه از قدمت این باشگاه درهفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا شامگاه دوشنبه ۱۵ آبان در ورزشگاه آزاد تهران میزبان تیم نوبهارازبکستان بود و با نتیجه ۳ بر یک برابر میهمان خود تن به شکست داد تا رویاهای این تیم برای صعود ازمرحله گروهی رنگ ببازد.

دو بازی آینده تیم نساجی مازندران برابر نماینده هند والهلال عربستان تشریفاتی خواهد بود.

تیم فوتبال نساجی مازندران در دیدار آینده خود در لیگ برتر از ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۲۱ آبان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف ذوب‌آهن می‌رود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *