ماتئوس به درگیری لفظی‌اش با توخل پایان داد

ماتئوس به درگیری لفظی‌اش با توخل پایان داد

لوتار ماتئوس به درگیری کلامی‌اش با توماس توخل در چند روز اخیر واکنش نشان داد و اعلام کرد این درگیری برای او موضوعی تمام شده است.

به گزارش سادس و به نقل از سایت اسپورت‌بازر، حتی دو روز پس از پیروزی بزرگ بایرن در بوندسلیگا برابر بوروسیا دورتموند، هنوز هم خیلی‌ها درباره درگیری تلویزیونی توماس توخل، سرمربی بایرن، با لوتار ماتئوس صحبت می‌کنند.

لوتار ماتئوس درباره اتفاقات رخ‌داده توضیح داد. اختلاف تلویزیونی او با توماس توخل سرمربی بایرن شنبه گذشته سروصدای زیادی به پا کرد. لوتار ماتئوس اکنون سعی کرده است در ستونش در اسکای همه چیز را روشن کند.

لوتار ماتئوس نوشت: موضوع شنبه برای من و همچنین برای کارفرمای من (اسکای) تمام شده است و دیگر هیچ صحبت و پیگیری در کار نخواهد بود.

پیشینه: توخل در مصاحبه‌اش با اسکای در روز شنبه و اندکی پس از پیروزی چهار بر صفر بایرن مقابل بوروسیا دورتموند، عصبانی شد و با کنایه به انتقادهای قبلی دیتمار هامان و لوتار ماتئوس واکنش نشان داد. در نهایت مربی بایرن حتی مصاحبه تلویزیونی را قطع کرد. توخل نمی‌خواست با لوتار ماتئوس قهرمان جهان در سال ۱۹۹۰ صحبت کند.

لوتار ماتئوس در واکنش به این اتفاقات ادامه داد: حدود ۵۰ سال است که در فوتبال هستم. انتقاد بخشی از آن است. توماس توخل قطعاً تمام تلاشش را می‌کند. آدم گاهی در شرایط نامناسبی قرار می‌گیرد. او تاکنون همیشه مصاحبه‌هایش را بسیار خوب انجام داده است.

ماتئوس: به خاطر اتفاقات حاشیه‌ای کمتر کسی به عملکرد خوب بایرن توجه کرد

چیزی که باعث نارضایتی کاپیتان سابق بایرن شده است این بود که به خاطر اتفاقات حاشیه‌ای رخ‌داده کمتر کسی به عملکرد خوب بایرن در دیدار با دورتموند توجه کرد. ماتئوس با ابراز تاسف گفت:  پس از بازی، انتقاد من مثبت بود اما متاسفانه عملکرد بایرن به اندازه کافی مورد تمجید قرار نگرفت. فوتبال بایرن طوری بود که شما از بایرن می‌خواهید.

حمایت کامل سران بایرن از توخل

موضع سران بایرن درباره این اختلافات رسانه‌ای کاملا روشن است. کریستین دریسن، مدیر بایرن، در مصاحبه‌ای با کیکر که روز دوشنبه منتشر شد، گفت: چرا نباید به توخل اجازه دفاع از خودش را بدهند، اگر احساس می‌کند با او ناعادلانه رفتار شده است؟ هر فردی حق اظهار نظر دارد. توخل کاملا حق دارد درباره خودش اظهار نظر و از خودش دفاع کند.

بایرن‌مونیخ در حساس‌ترین بازی هفته دهم بوندسلیگا جشنواره گل به راه انداخت و بوروسیا دورتموند را با چهار گل در هم‌ کوبید. این پیروزی بعد از آن به دست آمد که بایرن ظرف یک هفته گذشته و قبل از بازی با دورتموند، روزهای سختی را داشت و با شکست برابر تیمی دسته‌سومی از جام حذفی کنار رفته بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *