بهره‌برداری از سالن 2000 نفری شهید بقایی بهبهان پس از یک دهه

استاندار خوزستان در آیین افتتاحیه سالن 2 هزار نفری شهید بقایی بهبهان که امروز، 21 بهمن برگزار شد، اظهار کرد: بسیار خوشحالم که این پروژه با این کیفیت خوب و مطلوب به اتمام رسید پروژه‌ای که بیش از یک دهه مراحل تکمیل آن طول کشید.

به گزارش خبرنگار سادس، دکترغلامرضا شریعتی افزود: چنین کارهایی که مراحل ساخت آن‌ها طول می‌کشد  موجب از بین رفتن منابع کشور می‌شود و باید سعی کنیم کارها به‌صورتی انجام شود که در وقت مقرر به اتمام برسد تا کسی آسیب نبیند.

استاندار خوزستان بیان کرد: پیمانکارانی هستند که به خاطر این مدل برنامه‌ریزی‌های ما دچار مشکل می‌شوند و متاسفانه تمام عوارض نیز به آن‌ها بر می‌گردد. باید سعی کنیم در نظام برنامه‌ریزی، دقیق تر طرح را تعریف کنیم تا هم کسانی که سرمایه‌گذاری کرده‌اند به سهم خود برسند و هم خدماتی که قرار است، به مردم ارائه شود در وقت مقرر ارائه شود و مردم هم از آن نعمت برخوردار شوند. نگاه اجتماعی مردم به دولت، نظام و حکومت با این اقدامات مثبت خواهد بود، چراکه در صورت طولانی تر شدن کار مردم به نوعی احساس بدبینی می‌کنند.

شریعتی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سالن به نام شهید بقایی مزین شده است، از پیمانکار می‌خواهم که تصویر زیبایی از این شهید در سالن طراحی کند که متناسب با حرمت این شهید باشد؛ امیدوارم خدمات دولت گسترش و ادامه پیدا کند. البته تلاش‌های زیادی برای تخصیص اعتبارات برای استان می‌شود و اگر همدل باشیم می‌توانیم از حقوق خوزستان دفاع کنیم اما اگر به حاشیه برویم، به مشکل بر می‌خوریم.

استاندار خوزستان بیان کرد: از مجمع نمایندگان استان که جهت توسعه استان گام بر می‌دارند و در کنار دولت هستند نیز تشکر می‌کنم؛ البته اختلاف سلیقه‌هایی وجود دارد که طبیعی است ولی هر جا حرف از دفاع از استان بوده همه یکصدا بوده‌ایم. با پیگیری‌هایی که انجام شد، مقامات کشوری از مشکلات استان خوزستان مطلع شدند و شاخصه‌ها، وضعیت فعلی، پتانسیل و فرصت‌های موجود در استان را تشریح کردیم.

وی بیان کرد: امسال بودجه عمرانی خوزستان در کشور رتبه چهارم را داشته است. این امر نگران کننده بود که روند بودجه همچنان در حال کاهش بود، بر همین اساس همکاران آنالیز کردند و کار کارشناسی در اختیار نمایندگان قرار گرفت و آن‌ها این کار را به آقای لاریجانی ارجاع دادند.

شریعتی افزود: من هم نامه‌ای به وزیر نوشتم و خدمت آقای لاریجانی دادم که بحمدالله با اهتمام مسئولان کشور و حساسیت رییس‌جمهور و معاون اول وی نسبت به خوزستان، می‌توانم در پیشگاه خدا شهادت دهم که آن‌ها چنین توجهی را به هیچ استان دیگری ندارند و این می‌طلبد که ما هم در کنار یکدیگر تلاش کنیم و برای احقاق حقوق مردم استان ید واحده باشیم.

استاندار خوزستان گفت: حق این مردم است که با استانداردهای بهتر و رفاه بیشتر زندگی کنند و تلاش می‌کنیم که این مهم را بیش از پیش محقق کنیم. در اعتبارات سال 96 استان خوزستان نسبت به استان‌های دیگر رشد بسیار قابل ملاحظه‌ای پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه باید سعی شود که از منابع استفاده بهینه شود و نتیجه آن برای مردم نیز ملموس باشد، عنوان کرد: ما در ایجاد اشتغال متناسب با نیاز جامعه عمل نکرده‌ایم که یک ضعف بوده و البته دلایل مختلفی داشته است و به‌عنوان دولت نتوانستیم آنچه را وظیفه‌مان است ارایه دهیم، اما ادعا می‌کنم که در این مسیر قرار گرفته‌ایم و کشور تورم را کنترل کرده است.

وی درپایان گفت: امیدوارم سالن دو هزار نفری شهید بقایی بهبهان بیش از پیش حلاوت لازم را برای جوانان بهبهانی داشته باشد و بهره لازم را برای پرداختن به سلامت جسم از آن ببرند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با افتتاح سالن ورزشی شهید بقایی بهبهان 10 هزار و 700 مترمربع به سرانه فضای سرپوشیده و روباز ورزش بهبهان و استان خوزستان اضافه شد.

فرامرز کیانی زاده در آیین افتتاح سالن 2 هزار نفری شهید بقایی بهبهان که امروز، 21 بهمن برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه از سال 81 تاکنون برای به بهره‌برداری رسیدن زمان برده است و امروز پس از 15 سال شاهد افتتاح این سالن هستیم.

کیانی زاده با اشاره به مشخصات این مجموعه ورزشی، خاطرنشان کرد: مساحت سرپوشیده این سالن 4500 متر مربع و مساحت رو باز 6200 مترمربع است که با افتتاح آن می‌توان گفت 10 هزار و 700 مترمربع به سرانه فضای سرپوشیده و رو باز ورزش بهبهان و استان خوزستان اضافه شد.

وی عنوان کرد: اعتباراتی که تاکنون برای این پروژه هزینه شده، 6 میلیارد تومان بوده است و برخی کارهای این پروژه هنوز باقی مانده که به دستور استاندار قرار است 2 میلیارد و 700 میلیون تومان به پروژه اختصاص داده شود و 2 میلیارد و 300 میلیون تومان دیگر برای اتمام کار باقی می‌ماند که جزو اعتبارات سال آینده است ولی مسئولان قول دادند که اگر توانستند تا پیش از سال جاری اعتبار لازم را در نظر بگیرند.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان کرد: این سالن براساس استاندارد ساخته شده است و یکی از بهترین، زیباترین و مجهزترین سالن‌های ورزشی استان خوزستان و در سطح کشور نیز جزو بهترین سالن‌ها است که هدیه دولت تدبیر و امید به بهبهانی‌ها است.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *