سه نماینده استان یزد به دنبال جبران شکست هفته سوم

سه نماینده استان یزد به دنبال جبران شکست هفته سوم

سادس/یزد هفته چهارم لیگ برتر والیبال مردان در حالی با هفت دیدار پیگیری می‌شود که سه نماینده والیبال استان یزد در خانه به جبران شکست هفته سوم هستند.

هفته چهارم دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه با برگزاری هفت دیدار در شهرهای اردکان (دو مسابقه)، ارومیه، یزد، تهران و اصفهان پیگیری خواهد شد.

این دیدارها از ساعت ۱۵ با صف آرایی تیم های ایفاسرام و نیان الکترونیک خراسان در سالن آیت‌الله خاتمی شهر اردکان آغاز می‌شود.

شاگردان «علیرضا طلوع کیان» پس از دو برد پیاپی در هفته سوم،  در سالن شهید صدر شهر رامسر با نتیجه سه بر دو مقابل تیم هورسان رامسر تن ب شکست دادند و در این بازی خانگی به دنبال جبران باخت هفته قبلی خود هستند.

شرایط جدولی دو تیم حکایت از برتری ایفاسرام دارد و میزبانی در این مسابقه نیز به این تیم کمک زیادی خواهد کرد که سومین برد خود را به دست آورد.

در حال حاضر ایفاسرام با دو برد و ۷ امتیاز در رتبه دوم جدول و نماینده مشهد با یک برد و ۴ امتیاز در جایگاه دهم است.

شهر اردکان فردا جوی کاملا والیبالی دارد چرا که از ساعت ۱۸ دومین نماینده شهر اردکان یعنی تیم چادرملو اردکان در سالن آیت‌الله خاتمی این شهر از تیم شهرداری گنبد کاووس میزبانی می‌کند.

چادرملو که با دو برد و ۶ امتیاز در جایگاه پنجم جدول و شهرداری گنبد کاووس با یک برد و ۳ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد.

شاگردان «کامبیز یعقوبی» که در نخستین حضور خود در لیگ برتر مردان عملکرد خوبی تا به حال داشته‌اند، این هفته با استفاده از امتیاز میزبانی می‌توانند سومین برد خود را به دست آوردند تا ضمن حفظ جایگاه خود در جدول، نیم‌نگاهی نیز به رتبه‌های بالاتر داشته باشند.

سومین نماینده استان یعنی تیم شهداب یزد که عنوان قهرمانی را به همراه خود به یدک می‌کشد، در این هفته میزبان تیم تازه وارد طبیعت است.

شهدابی‌ها در حالی به مصاف طبیعت می روند که در هفته سوم با شکست برابر مس صدر جدول را از دست دادند و با دو برد و ۶ امتیاز به رتبه چهارم جدول سقوط کردند.

طبیعت نیز در هفته گذشته با شکست نیان نخستین برد خود در لیگ برتر را تجربه کرد تا بازیکنان این تیم برای مسابقه این هفته انگیزه مضاعف داشته باشند.

برنامه کامل هفته چهارم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

اردکان، سالن آیت‌الله خاتمی، ساعت ۱۵

ایفاسرام اردکان – نیان الکترونیک خراسان

تهران، سالن فدراسیون، ساعت ۱۵

پیکان تهران – مس رفسنجان

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۶

شهرداری ارومیه – هورسان رامسر

یزد، سالن اختصاصی شهداب، ساعت ۱۶

شهداب یزد – طبیعت

اصفهان، سالن مخابرات، ساعت ۱۶

گیتی‌پسند اصفهان – پاس گرگان

اردکان، سالن آیت‌الله خاتمی، ساعت ۱۸

چادرملو اردکان – شهرداری گنبد کاووس

تهران، سالن فدراسیون، ساعت ۱۸

سایپا تهران – فولاد سیرجان ایرانیان

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *