نیازمند: قشنگ نبود اگر من پنالتی می‌زدم

نیازمند: قشنگ نبود اگر من پنالتی می‌زدم

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان می گوید قدم هواداران خانم تیمش در برد پرگل مقابل آلمالیق، خوب بود.

به گزارش سادس، پیام نیازمند بعد از برد پرگل سپاهان برابر آلمالیق، اظهار کرد: به نظر من تفاوت دو تیم این تعداد گل نبود. تیم آلمالیق در ازبکستان بازی بهتری به نمایش گذاشت اما بعد از اینکه ۱۰ نفره شدند شیرازه تیمشان از هم پاشید و همین مزید بر علت شد که سازماندهی‌شان را از دست بدهند و گل‌های بیشتری دریافت کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دوست داشتید این بازی در اصفهان برگزار شود؟ گفت: از همه هواداران تشکر می‌کنم که از راه بسیار دور به ورزشگاه آزادی آمدند. خدا را شکر که با بردی که به دست آوردیم توانستیم هواداران را خوشحال کنیم. می‌دانم که هواداران از بازی لذت بردند. خدا را شکر قدم خانم‌ها هم خوب بود و با توجه به اینکه آنها این شرایط را ندارند که در بازی لیگ بازی‌های ما را ببینند. این دیدار سبب خیر شد که بازی سپاهان را از نزدیک ببینند و حمایت کنند.

گلر تیم فوتبال سپاهان درباره درخواست از وی برای زدن پنالتی، خاطرنشان کرد: درست نبود و من خودم هم دوست نداشتم این اتفاق بیفتد. پنالتی‌زن‌های اول تا سوم سپاهان مشخص هستند و حتی شاید خیلی از آنها در کورس آقای گلی نیز باشند.  اگر من می‌خواستم اگر من پنالتی را بزنم جلوه قشنگی نداشت اما آنها به من لطف دارند.

 وی در واکنش به دیدار آینده سپاهان برابر پرسپولیس نیز عنوان کرد: این بازی همیشه حساسیت‌های خودش را دارد و دو تیم همیشه برای قهرمانی می‌جنگند و در جدول نیز در کورس هستند. ما هم تلاش می‌کنیم بهترین نمایش را داشته باشیم.

 وی درباره برد نیروی هوایی عراق برابر الاتحاد، خاطرنشان کرد: با نتیجه‌ای که در این دیدار رقم خورد کار ما خیلی سخت شد و اگر می‌خواهیم صعود کنیم محکوم به برد هستیم. امیدوارم سه امتیاز بازی با عراق را کسب کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *