ویروس در پرسپولیس، شایعه در مورد خادم!

ویروس در پرسپولیس، شایعه در مورد خادم!

ورزش ایران و جهان امروز با رخدادها و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده آن‌ها در این گزارش آمده است.

به گزارش سادس، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری زنان ایران گفت:برای دختران وزنه‌بردار رکورد ورودی تعیین کرده بودیم که هیچ کدام نتوانستند به این رکورد ورودی برسند و به قهرمانی جوانان جهان اعزام نمی‌شوند. کوروش باقری درباره‌ علت اعزام نشدن تیم ملی وزنه‌برداری دختران به مسابقات قهرمانی جوانان جهان بیان کرد: رکورد ورودی گذاشته بودیم که هیچ کدام به این رکورد ورودی نرسیدند. برخی نفرات مانند ریحانه کریمی، کیژان مقصودی و غزل حسینی به رکوردها نزدیک بودند اما باز هم آنها به این رکوردها نرسیدند. متاسفانه دختران هر زمان به خانه می‌روند به شدت افت پیدا می‌کنند که این مسئله کار ما را سخت‌تر می‌کند و نمی‌دانم علت چه چیزی است. 

واکنش دبیر به شکایت از عباس جدیدی

علیرضا دبیر به سوالی درباره شکایت از عباس جدیدی پاسخ داد. علیرضا دبیر در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش تهران در بازی های آسیایی اظهار کرد: باید از مدیریت شهری و شورای شهر تشکر کرد که این مراسم را ترتیب دادند. این مراسم تجلیل از دوره حضور ما باب شد. کار خوبی بود که در دوره زاکانی هم ادامه پیدا کرده است. امیدوارم این مراسم در همه کلان شهرها ادامه پیدا کند چون مثلا اگر می‌خواهیم در تهران کشتی رشد کند فقط شهرداری می‌تواند و هیچ کسی نمی‌تواند.

حق هادی چوپان خورده شد؟

نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی پرورش اندام معتقد است که هادی چوپان، با اختلاف ۲۵ تا ۳۰ درصدی باید قهرمان مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۳ می‌شد. هادی چوپان، قهرمان سال گذشته رقابت‌های مسترالمپیا، عنوان نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها در سال ۲۰۲۳ در کالیفرنیای آمریکا شد. اما در شرایطی که در پایان رقابت ۹ نفر برتر حاضر در فینال مسترالمپیا انتظار می‌رفت هادی چوپان عنوان قهرمانی خود را تکرار کند، با رای عجیب داوران درک لانسفورد آمریکایی به عنوان قهرمانی رسید و هادی چوپان، ملقب به گرگ ایرانی، نیز به عنوان نایب‌ قهرمانی دست یافت.

لزوم ورود وزارت ورزش به حواشی کبدی

بعد از بازی‌های آسیایی هانگژو برخی از اهالی کبدی در مورد حواشی موجود در تیم ملی صحبت کردند که به نظر می‌رسد باید وزارت ورزش و نهادهای نظارتی به این مشکلات ورود کنند. تیم ملی کبدی مردان ایران در فینال بازی‌های آسیایی هانگژو با شکست مقابل هند مدال طلا و عنوان قهرمانی دور قبل را از دست داد و نتوانست انتظارات را برآورده کند. بعد از این شکست برخی از ملی‌پوشان سابق این رشته نسبت به حذف شدنشان از تیم ملی اعتراض کردند و معتقد بودند که اگر در تیم ملی حضور داشتند قطعا عنوان قهرمانی دوره قبل تکرار می‌شد.

ماجرای انتشار فیلم خادم توسط فدراسیون کشتی

در شرایطی که انتشار فیلم فنون امیررضا خادم بر روی سایت فدراسیون کشتی شایعاتی را مبنی بر احتمال حضور او در راس تیم ملی کشتی آزاد به وجود آورده بود؛ اما فدراسیون کشتی هیچ مذاکره‌ای با خادم در این باره نداشته است. انتشار فیلم فنون امیررضا خادم، رئیس سابق فدراسیون کشتی و دارنده مدال‌های طلا و برنز جهان و ۲ برنز المپیک، بر روی سایت فدراسیون کشتی، باعث بروز شایعات زیادی مبنی بر احتمال حضور قریب‌الوقوع امیررضا خادم در راس تیم ملی کشتی آزاد در فاصله ۹ ماه مانده به المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

احسان حدادی: هنوز برای حضور در انتخابات به تصمیم نهایی نرسیده‌ام

نایب قهرمان پرتاب دیسک بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: هنوز برای حضور در انتخابات فدراسیون دوومیدانی به تصمیم نهایی نرسیده‌ام. احسان حدادی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی هانگژو در خصوص انتخابات فدراسیون دوومیدانی و حضورش در انتخابات اظهار کرد: همانطور که می‌دانید فدراسیون با سرپرست اداره می‌شود. این فدراسیون المپیکی است و قطعا نتیجه درخشانی در سال‌های سال برای ورزش کشور بدست آورده است. فکر می‌کنم باید خیلی زود تکلیف این فدراسیون مشخص شود. در حقیقت من در بازی‌های آسیایی از ورزش خداحافظی کردم و در واقع دوست دارم جور دیگری به دوومیدانی کمک کنم و هر چه در توان دارم برای این رشته به کار می می‌گیرم چه در مدیریت باشم چه نباشم.

نساجی ایران یک – نوبهار ازبکستان ۳

نساجی ایران در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نوبهار رفت که با شکست مقابل نماینده ازبکستان، امیدهایش برای صعود به مرحله حذفی از بین رفت. نساجی ایران امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان نوبهار ازبکستان بود که این دیدار با پیروزی ۳ بر یک نماینده ازبکستان به پایان رسید. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه ۲ بر یک به سود نماینده ازبکستان به پایان رسیده بود. با این نتیجه نوبهار ۱۰ امتیازی شد و نساجی ۳ امتیازی باقی ماند تا باتوجه به اختلاف ۷ امتیازی شاگردان رحمتی با رده دوم و دو بازی باقی مانده از مرحله گروهی، نساجی در صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ناکام بماند.

گل‌محمدی: چنین وضعیتی را تجربه نکرده‌ام!

سرمربی تیم پرسپولیس در واکنش به اپیدمی سرماخوردگی در تیمش گفت: شرایط نرمالی برای یک تیم نیست و از آن بازی‌هایی است که برای انتخاب ترکیب نهایی باید تا آخرین لحظه صبر کنیم. پرسپولیس در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در دوشنبه با استقلال تاجیکستان دیدار خواهد کرد. یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با استقلال تاجیکستان گفت: احساس می‌کنیم (تاجیکستان) کشور خودمان است و واقعا تشکر می‌کنم.  از میزبانی بسیار راضی هستم و در این کشور اصلا احساس غریبی نمی‌کنیم.

آتش بازی سپاهان

سپاهان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، در استادیوم آزادی به مصاف آلمالیق ازبکستان رفت.  از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (دوشنبه – ۱۵ آبان ۱۴۰۲) در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال سپاهان ایران در استادیوم آزادی تهران به مصاف آلمالیق ازبکستان رفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *