نتیجه لحظه به لحظه/ نیمه دوم: سپاهان ایران یک – آلمالیق ازبکستان صفر

نتیجه لحظه به لحظه/ نیمه دوم: سپاهان ایران یک - آلمالیق ازبکستان صفر

سپاهان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، در استادیوم آزادی به مصاف آلمالیق ازبکستان رفت.

به گزارش سادس، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (دوشنبه – ۱۵ آبان ۱۴۰۲) در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال سپاهان ایران در استادیوم آزادی تهران به مصاف آلمالیق ازبکستان رفت.

سپاهان ایران یک – آلمالیق ازبکستان صفر (تا دقیقه ۴۶)

زمان: ساعت ۲۱:۳۰

مکان: ورزشگاه آزادی

گل‌ها: فرشاد احمدزاده برای سپاهان (دقیقه ۸)

کارت زرد: کاظیموف از آلمالیق (دقیقه ۳۷)

کارت قرمز: –

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، رضا اسدی، محمد کریمی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌پور،‌ محمد دانشگر، محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد و احسان پهلوان.

ترکیب آلمالیق ازبکستان: بوتیرعلی ارگاشف، اکرم کومیلوف، بوسینوف، رحمانوف، احمدعلیف، کاظیموف، کاظیموف، گیوسوف، تورسونوف (روستموف در دقیقه ۴۶)، حسنوف و بواکی.

نیمه اول

دقیقه ۸ (گل اول سپاهان): سپاهانی‌ها کار را به واسطه تشویق پر شور هواداران با فشار زیاد روی دروازه مهمان آغاز کردند تا خیلی زود، با ضربه والی فرشاد احمدزاده به گل اول دست یابند.

دقیقه ۱۱ (گل دوم و مردود سپاهان): در دقیقه ۱۱ هم فرشاد احمدزاده موفق شد گل دوم زردپوشان را به ثمر برساند، اما پس از بازبینی مجدد صحنه توسط VAR، داور مسابقه خطای هند محمد قربانی را اعلام کرد تا این گل مردود شود. به این ترتیب بازی یک بر صفر پیگیری شد.

دقیقه ۲۰: فرشاد احمدزاده که بی شک ستاره سپاهان در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی بود، سانتر خطرناکی را از سمت راست به روی دروازه آلمالیق انجام داد که توسط دروازه‌بان این تیم دفع شد.

دقیقه ۳۱: نفوذ انفرادی محمدجواد حسین‌نژاد او را در موقعیت شوت قرار داد که ضربه این بازیکن جوان با اختلاف از کنار دروازه ارگاشف بیرون رفت.

دقیقه ۴۳: پاس رو به عقب میلاد زکی‌پور با سر، در محوطه جریمه آلمالیق به احسان پهلوان رسید که برخورد او با بازیکن این تیم، از نظر داور پنالتی نبود.

۴۵+۶: نیمه نخست بازی در حالی یک بر صفر به پایان رسید که نماینده ازبکستان حتی یک شوت هم به سمت دروازه نماینده ایران نزد.

نیمه دوم

نیمه دوم بازی با سوت داور از سر گرفته شد.

این خبر در حال به‌ روز رسانی است…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *