دوکو: بازی در منچسترسیتی آسان است

دوکو: بازی در منچسترسیتی آسان است

ستاره جوان بلژیکی منچسترسیتی بازی در این تیم را به دلیل وجود ستاره‌های زیاد، آسان توصیف کرد.

به گزارش سادس، در یکی از پرگل‌ترین بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس منچسترسیتی توانست با نتیجه شش بر یک بورنموث را ببرد و موقتا صدرنشین جدول رده‌بندی شود. در این دیدار برناردو سیلوا (دو گل)، مانوئل آکانجی، جرمی دکو، ناتان آکه و فیل فودن برای منچسترسیتی گلزنی کردند و تک گل بورنموث را هم لوییس سینیسترا به ثمر رساند.

جرمی دکو، بازیکن بلژیکی منچسترسیتی، در پایان این بازی گفت که به عملکردش بسیار افتخار می‌کند و معتقد است بازی برای منچسترسیتی آسان است: «از عملکردی که داشتم خیلی خوشحالم و به آن افتخار می‌کنم اما در این تیم بازی‌کردن بسیار آسان است چون بازیکنان همه هجومی هستند. همه در این تیم بهترین هستند و وقتی با بازیکنان خوب بازی می‌کنید شرایط برای شما هم خیلی خوب می‌شود. 

دوکو: بازی در منچسترسیتی آسان است

وینگر ۲۱ساله تابستان امسال از رن به انگلیس رفت و با سیتی قرارداد بست. دوکو در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: هر روز در تمرینات و در زمین در حال پیشرفتم. می‌توانم ببینم که بین اولین بازی که مقابل فولام انجام دادم و اکنون، پیشرفت زیادی داشته‌ام و دوست دارم همین روند را تا پایان فصل ادامه دهم.

دوکو در اندرلخت خودش را نشان داد و سال ۲۰۲۰، در ۱۸سالگی با ۲۶ میلیون یورو به رن در لیگ یک فرانسه رفت. این بلژیکی در همان سال اولین بازی‌اش را برای تیم ملی کشورش انجام داد. کوین دی‌بروینه در آن زمان دوکو را یک «الماس» توصیف کرد.

از نقاط قوت دوکو می‌توان به سرعت فوق‌العاده و کیفیت عالی دریبل‌زنی او اشاره کرد. او در عین حال می‌تواند در سمت چپ نیز بازی کند. این بازیکن در ۹۲ بازی برای رن، ۱۲ گل و ۱۰ پاس گل به ثبت رساند.

پس از یوسکو گواردیول (لایپزیگ، ۹۰ میلیون یورو) و متئو کواچیچ (چلسی، ۲۹ میلیون)، دوکو سومین خرید گران‌قیمت منچسترسیتی در تابستان بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *