احسان حدادی: هنوز برای حضور در انتخابات به تصمیم نهایی نرسیده‌ام

احسان حدادی: هنوز برای حضور در انتخابات به تصمیم نهایی نرسیده‌ام

نایب قهرمان پرتاب دیسک بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: هنوز برای حضور در انتخابات فدراسیون دوومیدانی به تصمیم نهایی نرسیده‌ام.

به گزارش سادس، احسان حدادی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی هانگژو در خصوص انتخابات فدراسیون دوومیدانی و حضورش در انتخابات اظهار کرد: همانطور که می‌دانید فدراسیون با سرپرست اداره می‌شود. این فدراسیون المپیکی است و قطعا نتیجه درخشانی در سال‌های سال برای ورزش کشور بدست آورده است. فکر می‌کنم باید خیلی زود تکلیف این فدراسیون مشخص شود. در حقیقت من در بازی‌های آسیایی از ورزش خداحافظی کردم و در واقع دوست دارم جور دیگری به دوومیدانی کمک کنم و هر چه در توان دارم برای این رشته به کار می می‌گیرم چه در مدیریت باشم چه نباشم.

وی ادامه داد: احسان حدادی از دوومیدانی به این جایگاه رسیده و قطعا وظیفه سنگینی دارد که هر کاری از دستش بر می آید برای این رشته انجام دهد. خیلی از دوستان و پیشکسوتان و روسای قبلی خواستند که ورود کنم اما هنوز به تصمیم نهایی نرسیده‌ام. باید ببینیم ثبت نام از کاندیداها کی شروع می‌شود و اگر بخواهم کمکی به عنوان یک کارمند به فدراسیون دوومیدانی کنم دریغ نخواهم کرد. فکر می‌کنم فدراسیونهای ورزشی که دوستان(قهرمانان آن رشته‌ها) بودند موفق بودند و اگر امروز نتیجه نگرفته‌اند در آینده دور نتایج مطلوب به دست می‌آورند چون قهرمان‌ها درک این کار را دارند چون خودشان زجر رشته را کشیده‌اند. امیدوارم روزی قهرمانان بتوانند مثل همه کشورهای دنیا مدیران موفقی برای ورزش کشور باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *