قهرمانی نماینده ایران در جام جهانی فوتبال شرکت‌ها

قهرمانی نماینده ایران در جام جهانی فوتبال شرکت‌ها

رقابتهای جام جهانی فوتبال شرکت ها از ١١ تا ١۴ آبان ماه با حضور ١۶ تیم در شهر ابوظبی امارات برگزار شد و نماینده ایران توانست به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند.

به گزارش سادس، رقابت‌های جام جهانی فوتبال شرکت‌ها در ابوظبی امارات برگزار شد و نماینده فدراسیون ورزش کارگری ایران در این مسابقات به عنوان قهرمانی دست یافت.

نماینده ایران در بازی اول به مصاف نماینده انگلستان رفت که در نهایت به پیروزی پر گل ٨ بر یک رسید.

تیم بانک سامان در دیدارهای بعدی مرحله گروهی مقابل تیم های بنگلادش و مراکش صف آرایی کرد که به ترتیب با نتیجه ۴ بر یک و ٣ بر یک از سد حریفان خود گذشت. در مرحله یک چهارم نهایی نماینده ایران با تیم میزبان دیدار کرد که در نهایت با نتیجه ۴ بر یک پیروز میدان شد. در مرحله نیمه نهایی ایران مجددا با مراکش رقابت کرد و با نتیجه مشابه مرحله گروهی این تیم را شکست داد.

نماینده ایران در فینال در یک بازی حساس به مصاف عمان رفت که در وقت های قانونی نتیجه در عدد ٢ برابر شد و در نهایت  تیم بانک سامان در ضربات پنالتی پیروز شد تا جام قهرمانی این رقابت ها را بدست آورد. میثم قنبری از تیم ایران به عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شد.

تیم بانک سامان نماینده ایران با کسب عنوان قهرمانی لیگ کارگران در سال گذشته با ١۶ بازیکن به جام جهانی فوتبال شرکت ها اعزام شد. اصغر مغانی، ابوالفضل شهبازی، امید عزیزی، محمد نامنی، سجاد تربت، محمدرضا درستانی، میثم‌قنبری، مرتضی قهرمانی، جعفرعلی آقاجانلو، حسین قاسمی، احسان محمدی و سعید زندی ١۶ بازیکن حاضر در این مسابقات بودند.

هدایت این تیم را علی صانعی به عنوان سرمربی، مهدی اکبری و وحید شکری مربیان تیم، حسام محمودی سرپرست و مجتبی سلیمانی مدیریت تیم را برعهده داشتند.

همچنین تیم فولاد هرمزگان دیگر نماینده ایران نیز طی روزهای گذشته به عنوان نایب قهرمانی رقابت های بین المللی فوتبال شرکت ها در آنتالیا ترکیه دست پیدا کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *