۳۲۰۰ پایگاه شهری و جاده‌ای در کشور فعال هستند

سادس/لرستان رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: ۳۲۰۰ پایگاه در کشور فعال هستند که ۱۸۰۰ پایگاه جاده‌ای و مابقی پایگاه شهری بوده، همچنین ۵۲ پایگاه هوایی در کشور فعالیت دارند.

جعفر میعادفر پیش‌ازظهر امروز ۱۴ آبان در آیین کلنگ‌زنی ساختمان ستاد اورژانس ۱۱۵ لرستان، اظهار کرد: در دو ماه اخیر، دو پروژه سنگین، ملی و هزینه‌بر برای دانشگاه علوم پزشکی لرستان به زمین زده شده است.

وی اضافه کرد: بخش اعظمی از هزینه‌های پروژه را دانشگاه علوم پزشکی لرستان تقبل می‌کند و ما نیز در کنار این مجموعه هستیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: یکی از دغدغه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان پرداخت مطالبات پرسنل است که امید می‌رود این مشکلات برطرف شود.

میعادفر افزود: قطعا احداث ساختمان اورژانس و پدهوایی در کنار بیمارستان نیایش اقداماتی است که از نقطه شروع تا رسیدن به یک مرکز درمانی تخصصی به صورت یکپارچه در حال انجام است.

وی تصریح کرد: بهره‌برداری از این چند مجموعه در کنار هم قطعا در ارائه خدمات بهتر و موثرتر به بیماران نقش اساسی خواهد داشت.

رئیس سازمان اورژانس کشور در خصوص پایگاه‌های جاده‌ای در کشور گفت: ۳۲۰۰ پایگاه در کشور فعال هستند که ۱۸۰۰ پایگاه جاده‌ای و مابقی پایگاه شهری هستند، همچنین ۵۲ پایگاه هوایی در کشور فعالیت دارند.

رئیس سازمان اورژانس کشور در ادامه در خصوص زمانبر بودن حضور اورژانس پیش‌بیمارستانی در محل حادثه، بیان کرد: در گذشته شکایات زیادی مبنی بر زمانبر بودن حضور اورژانس پیش‌بیمارستانی در محل حادثه داشتیم که خوشبختانه هم‌اکنون این مشکلات تاحدودی برطرف شده است.

میعادفر گفت: ساختمان اورژانس در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۸۰۰ مترمربع در سه طبقه احداث خواهد شد که برای انجام آن ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *