سرمربی نوبهار: مسئولان آزادی از پس 2 بازی در یک روز برمی‌آیند!/ با قلعه‌نویی در تماسم

سرمربی نوبهار: مسئولان آزادی از پس 2 بازی در یک روز برمی‌آیند!/ با قلعه‌نویی در تماسم

ساموئل بابایان معتقد است تیمش شناخت خوبی از نساجی برای دیدار فردا پیدا کرده است.

به گزارش سادس، ساموئل بابایان، سرمربی نوبهار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی اظهار کرد: باعث افتخار است که در این کشور حضور داریم و در استادیوم آزادی بازی می‌کنیم. تیم حریف را می‌شناسیم و با آنها بازی کردیم. آن‌ها بازیکنان باتجربه خوبی دارند و تلاش می‌کنیم برنده باشیم.

وی ادامه داد: ازبکستان و ایران نقاط مشترک زیادی دارند و مسائل فرهنگی مشابهی دارند. از نساجی شناخت کافی داریم. به تیم نساجی تبریک می گویم که اولین بار است که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند و تجربه خوبی را پشت سر می گذارد. دو کشور ارتباط خوبی دارند. تیم های ایرانی از نظر فنی کلاس بازی خوبی دارند. من رابطه خوبی با قلعه نویی دارم و با او در تماس هستم. خوشحالم که برگزاری بازی بین تیم‌های ایرانی و ازبکستانی روابط بین دو کشور را بهتر می کند.

بابایان درباره برگزاری دو بازی در استادیوم آزادی گفت: این کار سختی خود را برای مسئولان آزادی دارد. از آن جایی که استادیوم آزادی میزبان بازی های متعددی بوده، فکر نمی کنم کار سختی را پیش رو داشته باشند و از پس این کار برخواهند آمد.

عزیز احمدوف، بازیکن ازبکستان در این نشست خبری بیان کرد: امیدوارم بازی زیبایی را ببینیم و می دانیم بازی سختی برای ما است. حداکثر تلاش را می کنیم تا برنده باشیم و مردم کشور خود را خوشحال کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *