رویداد فلسطین و نقش من موجب اتحاد بیشتر میان دانشجویان جهان اسلام می شود

فاطمه حسن آقا، دانشجوی جامعه المصطفی العالمیه گفت: از جمله اتفاقات بسیار خوب این رویداد، آشنایی بیشتر دانشجویان از دانشگاه های مختلف و ملیت های مختلف با یکدیگر است که زمینه ساز تشکیل نهضت جهانی دانشجویان و اتحاد بیشتر میان کنشگران فعال در حوزه فلسطین شده است.

رویداد فلسطین و نقش من موجب اتحاد بیشتر میان دانشجویان جهان اسلام می شود

به گزارش سراج24؛ فاطمه حسن آقا در گفت‌وگو با سراج24 با بیان اینکه اتفاقات بسیار خوبی در رویداد فلسطین و نقش من رقم خورد، اظهار کرد: از جمله این اتفاقات آشنایی بیشتر دانشجویان از دانشگاه های مختلف و ملیت های مختلف با یکدیگر است که زمینه ساز تشکیل نهضت جهانی دانشجویان و اتحاد بیشتر میان کنشگران فعال در حوزه فلسطین شده است.

دانشجوی جامعه المصطفی العالمیه افزود: استعدادهای خوبی در جریان رویداد فلسطین و نقش من، شناسایی شدند و اتفاق خوب تر آن است که این استعدادها مورد حمایت و تربیت بیشتری قرار گیرند. نباید استعدادها به حال خود رها شوند.

دانشجوی جامعه المصطفی العالمیه اضافه کرد: من که در بخش روایت گری رویداد فلسطین و نقش من شرکت کردم صاحب دانش بیشتری شدم و امیدوارم که بتوانیم این تجارب و دانش را در اختیار سایر کنش‌گران قرار دهیم. اضافه شدن کنشگران دیگر موجب تقویت جریان مقاومت اسلامی می شود.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم رویداد فلسطین و نقش من را به صورت تخصصی تر و در ابعاد بیشتر در همه کشورهای اسلامی برگزار شود همچنان که در کشورهای لبنان و روسیه در حال برگزاری است. مردم همه کشورها باید با اتفاق خوبی که در این رویداد انجام گرفت آشنا شوند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *