دروازه‌بان تیم هاکی گچساران درگذشت

دروازه‌بان تیم هاکی گچساران درگذشت

سادس/کهگیلویه و بویراحمد دروازه‌بان تیم‌ هاکی گچساران به دلیل تصادف رانندگی درگذشت.

«نوروز حیدری»، نایب رئیس هیئت هاکی استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص به خبرنگار سادس گفت: «ابوالفضل قرقان»، دروازه‌بان تیم‌ هاکی گچساران که به همراه و ترک «سعید عباسی» هم بازی خود با موتورسیکلت بود ساعت ۲۱ و ۲۵ دقیقه در دوراهی امامزاده جعفر(ع) در ۱۰ کیلومتری شهر گچساران در پی وقوع تصادف رانندگی و برخورد با یک دستگاه پژو ۴۰۵ در سن ۱۶ سالگی درگذشت.

وی افزود: عباسی دچار مصدومیت شد و هم اکنون در بیمارستان بستری است.

حیدری اظهارکرد: قرقانی اهل روستای “تلخاب شیرین” شهرستان گچساران دانش آموز و در حال تحصیل بود، از سال ۱۳۹۷ تاکنون در رشته هاکی فعالیت داشت و در شرف دعوت به تیم ملی بود.

وی بیان کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم قرقانی ساعت ۱۵ فردا دوشنبه ۱۵ آبان ماه در قبرستان تلخاب شیرین برگزار می شود.

دروازه‌بان تیم هاکی گچساران درگذشت

عین الله دهقان، مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت ابوالفضل قرقانی دروازه بان آینده دار و با استعداد تیم هاکی گچساران‌ و استان کهگیلویه و بویراحمد در سانحه تصادف گفت: از طرف خود و مجموعه ورزش با خانواده این ورزشکار ابراز همدردی کرده و این مصیبت را به جامعه ورزش به خصوص رشته هاکی و خانواده به داغ نشسته تسلیت عرض می نمایم.

طبق گزارش اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد، ساعت ۲۱ و ۲۵ دقیقه شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ حادثه برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با موتورسیکلت گزارش شد که بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ امامزاده جعفر و ۳ شهری گچساران به محل حادثه واقع در دوراهی امامزاده جعفر(ع) اعزام شدند، متاسفانه یکی از مصدومین(ابوالفضل قرقانی) با وجود احیاء از صحنه حادثه تا بیمارستان فوت کرد و دو مصدوم دیگر حادثه( یکی راننده خودرو و دیگری سعید عباسی بازیکن تیم هاکی گچساران) پس از اقدامات درمانی توسط آمبولانس های اعزامی به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل شدند.

پایگاه خبری دانشجویان ایران درگذشت قرقانی را به خانواده محترمش، ورزش دوستان و جامعه هاکی تسلیت می‌گوید و برای آن‌ها آروزی صبر می‌کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *