ماگات: اوضاع در بایرن خوب پیش نمی‌رود

ماگات: اوضاع در بایرن خوب پیش نمی‌رود

سرمربی سابق بایرن به عصبانیت توخل نسبت به انتقادات از بایرن واکنش نشان داد.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت، بایرن‌مونیخ در حساس‌ترین بازی هفته دهم بوندسلیگا جشنواره گل به راه انداخت و بوروسیا دورتموند را با چهار گل درهم‌ کوبید. 

  • بیشتر بخوانید

بایرن با درخشش کین دورتموند را به آتش کشید

توخل کاملا راضی است

هری کین: بعد از ناامیدی بزرگ به چنین بردی نیاز داشتیم

این پیروزی بعد از آن به دست آمد که بایرن ظرف یک هفته گذشته و قبل از بازی با دورتموند، روزهای سختی را داشت و با شکست برابر تیم دسته سومی از جام حذفی کنار رفته بود.

توخل پس از پیروزی ۴-۰ تیمش برابر دورتموند، به انتقادات ماتئوس و دیتمار هامان پس از حذف بایرن از جام حذفی برابر تیم دسته سومی ساربروکن واکنش عصبانی نشان داد. توخل گفت:‌ هر هفته از من در مورد دیدی (دیتمار) هامان و لوتار ماتئوس سوال می شود. من حوصله این را ندارم که  هر هفته نظر بدهم. وقت این بود که این حرف را به زبان بیاورم. من بیشتر از این به آن نمی پردازم. 

توخل گفت: من به اندازه کافی در کارم درگیر هستم و وقت صحبت با کارشناسان تلویزیونی را ندارم.

توخل به دلیل واکنشی که داشت بلافاصله با انتقادات جدیدی مواجه شد.

فلیکس ماگات، از واکنش عصبانی توخل به اظهارات کارشناسان متعجب شد و گفت: بایرن  یک روز وحشتناک در جام حذفی را پشت سر گذاشت. به عنوان یک مربی، شما باید انتقادات را بپذیرید. انتقاد بدی صورت نگرفته است که توخل اینطور واکنش نشان دهد. اگر مربی اینقدر حساس است، احتمالاً فصل آسانی نخواهد داشت.

ماگات در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود: من همچنین معتقدم که اوضاع هنوز خوب پیش نمی‌رود. شما هنوز این تصور را ندارید که بایرن ثبات دارد.

ماگات همچنین در مورد اینکه آیا توخل همچنان در پایان فصل در مونیخ مربیگری خواهد کرد یا خیر ابراز تردید کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *