هری کین: بعد از ناامیدی بزرگ به چنین بردی نیاز داشتیم

هری کین: بعد از ناامیدی بزرگ به چنین بردی نیاز داشتیم

مهاجم انگلیسی بایرن‌مونیخ حذفشان از جام حذفی را یک ناامیدی بزرگ توصیف و تاکید کرد که تیمش برای فراموش‌کردن آن شکست تلخ به چنین بردی نیاز داشت.

به گزارش سادس و به نقل از کیکر، بایرن‌مونیخ در حساس‌ترین بازی هفته دهم رقابت‌های بوندسلیگا توانست بوروسیا دورتموند را درهم‌بکوبد. شاگردان توماس توخل با چهار گل حریف سنتی خود را شکست دادند.

ستاره بایرن در این بازی هری کین بود که توانست در نخستین در کلاسیکر خود هت‌تریک‌ کند. او بعد از بازی گفت: شکست در جام حذفی و کناررفتن از این رقابت‌ها غافلگیرکننده و غیر قابل پیش‌بینی بود. آن شکست یک ناامیدی بزرگ برای ما بود. ما به عنوان یک تیم هواداران خود و باشگاه را ناامید و سرخورده کردیم.

هری کین: بعد از ناامیدی بزرگ به چنین بردی نیاز داشتیم

او ادامه داد: تنها با یک پیروزی بزرگ در بازی امشب می‌توانستیم از شدت ناراحتی آن باخت کم کنیم. خوشبختانه بازی بسیار خوبی را برابر دورتموند به نمایش گذاشتیم و با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم. بازی را بسیار خوب آغاز کردیم و در ۱۰ دقیقه دو گل به ثمر رساندیم. انگیزه زیادی برای پیروزی در این بازی داشتیم. تلاش زیادی از خود نشان دادیم و در نهایت به آنچه شایسته‌اش بودیم دست پیدا کردیم.

بایرن‌مونیخ با پیروزی قاطعی که در این بازی به دست آورد ۲۶ امتیازی شد و در رده دوم جدول رده‌بندی بوندسلیگا قرار گرفت تا اختلاف دو امتیازی‌اش با بایرلورکوزن صدرنشین حفظ شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *