ژاوی: خوب نبودیم اما بردیم

ژاوی: خوب نبودیم اما بردیم

سرمربی آبی-‌اناری‌ها با وجود پیروزی تیمش در دیدار برابر سوسیداد از عملکرد شاگردانش راضی نیست.

به گزارش سادس و به نقل از مارکا، بارسلونا در هفته دوازدهم رقابت‌های لالیگا به‌سختی توانست برابر رئال سوسیداد به پیروزی دست پیدا کند. آبی‌-اناری‌ها در این بازی با تک گلی که آرائوخو در دقیقه ۹۲ به ثمر رساند سه امتیاز ارزشمند را به دست آوردند.

ژاوی هرناندس، سرمربی بارسا، در نشست خبری پایان بازی گفت: پیروزی هیجان‌انگیز بود. خوب نبودیم و حریف ما را اذیت کرد. در نیمه نخست حریف فشار زیادی روی دروازه ما آورد اما در نیمه دوم بهتر شدیم.

او ادامه داد: در ال‌کلاسیکو مستحق شکست نبودیم اما امشب با آنکه پیروز شدیم اما نتوانستیم خوب ظاهر شویم. باید به انتقاد از خود بپردازیم. از بازیکنان خواستم اگر کسی از آنها خسته است بگوید اما همگی گفتند که مشکلی ندارند. از آنها خواستم که با جنگندگی بیشتری بازی کنند و تلاش بیشتری را از خود نشان دهند. متاسفانه فرصت‌های کمی را روی دروازه حریف خلق کردیم.

ژاوی درباره بازگشت پدری هم گفت: او می‌تواند وضعیت تیم را در میانه میدان عوض کند. او بازگشت خوبی داشت. بازگشت پدری خبر بسیار خوبی برای ما و تیم است.

سرمربی بارسلونا در پایان عنوان کرد: ما با سناریوی ال‌کلاسیکو پیروز شدیم. با آنکه سه امتیاز را به دست آوردیم اما بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم. باید در بازی‌های بعدی بهتر از این ظاهر شد.

بارسلونا با بردی که در این بازی به دست آورد ۲۷ امتیازی شد و در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. این در حالی است که سوسیداد با ۱۹ امتیاز در رده ششم ایستاده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *