بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتیم

بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتیم

سادس/اصفهان هندبالیست ملی‌پوش تیم سپاهان گفت: مسابقات خوبی بود و بازی‌های خوبی را پشت سرگذاشتیم، اما متاسفانه به دلیل وقفه‌ای که بین اردو صربستان و مسابقات افتاد، نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و نبودن لژیونرها و بازیکن ها در تیم دیده می‌شد. 

محمدرضا کاظمی با اشاره به اردوی بیست روزه تیم ملی هندبال در صربستان پیش ازمسابقات هانگژو، اظهار کرد: اردویی ۲۰ روزه داشتیم که ۱۰ روز آن بدنسازی و بازی دوستانه انجام شد. عملکرد این اردو باعث شد که تیم تقریبا به یک آمادگی جسمانی برسد. بعد از برگشت از اردو به مسابقات المپیک آسیایی هانگژو رفتیم که مسابقات خوبی بود و بازی‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم، اما متاسفانه به دلیل وقفه‌ای که بین اردوی صربستان و مسابقات افتاد نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی افزود: نبودن لژیونرها در تیم دیده می‌شد. بعد از مسابقات حدود یک هفته اعزام به مسابقات انتخابی المپیک شدیم و بازی‌های خوبی را هم به نمایش گذاشتیم.

بازیکن ملی‌پوش هندبال ادامه داد: متاسفانه دو تیمی که قهرمان و نایب قهرمان این دوره از مسابقات شدند در گروه ما بودند. ما عملکرد خوبی در برابر تیم ژاپن و بحرین داشتیم، اما تلاش‌هایمان منجر به برد نشد و نتوانستیم آن نتیجه دلخواه را به دست آوریم.

کاظمی خاطر نشان کرد: این دو باخت باعث شد که جز چهار تیم نشویم. امیدوارم برای مسابقات بعدی آماده‌تر و عملکرد بهتری داشته باشیم. 

او با اشاره به اینکه از نظر جسمی با توجه به حضور تیم ملی در اردو، شرایط بسیار خوبی داریم، اضافه کرد: زمان کمی برای تمرین با تیم داریم که احتمالا برنامه‌ریزی کادر بر این باشد تا بیشتر از لحاظ بدنی و جسمی، تمرین‌های تاکتیکی و تمرین‌های بین بازیکن‌ها را داشته باشیم.

بازیکن تیم هندبال سپاهان یادآور شد: چند پیشنهاد از تیم‌های دیگر داشتم، ولی امسال تصمیم گرفتم در باشگاه بزرگ سپاهان باشم و امیدوارم که بتوانیم اتفاقات خوبی را برای این باشگاه رغم بزنیم و ایام ۷۰ سالگی باشگاه سپاهان را تبریک می‌گویم. ما به دلیل حضور در اردوی تیم ملی نتوانستیم باشیم و امیدوارم  قهرمانی برای سپاهان تداوم داشته باشد. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *