تغییراتی در ترکیب ایجاد کردیم/ با همکاری همه پُست‌ها به برد رسیدیم

تغییراتی در ترکیب ایجاد کردیم/ با همکاری همه پُست‌ها به برد رسیدیم

سادس/اصفهان سرمربی تیم والیبال بانوان سپاهان گفت: تلاشمان را کردیم، هرچند می‌توانستیم در ست اول و دوم بهتر کار کنیم ولی مجددا تغییراتی در ارنج داشتیم که در ست سوم به بعد به ما کمک کرد.

فریبا صادقی پس از پیروزی سپاهان و کامبک شاگردانش در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال بانوان در گفت‌وگو با سادس، اظهار کرد: در دومین بازی لیگ میزبان مهرسان بودیم که از بازیکنان ملی بهره می‌برد. بسیار خوب بازی کردند و نسبت به هفته قبل بازی بهتری از خود نشان داد.

وی افزود: تلاشمان را کردیم، هرچند می‌توانستیم در ست اول و دوم بهتر کار کنیم ولی مجددا تغییراتی در ارنج داشتیم که در ست سوم به بعد به ما کمک کرد و با همکاری همه پست‌ها بازی را به سود خود تمام کردیم. سرمربی سپاهان ابراز امیدواری کرد: باز هم شاید دیدارهای نزدیک در والیبال بانوان باشیم.

سمانه سیاوشی، کاپیتان تیم والیبال سپاهان نیز تصریح کرد:از هوادارانمان ممنونم که برای اصفهان و سپاهان به سالن آمدند و با جان و دل میزبانی کردند.

وی افزود: بازی جذاب و پایاپایی داشتیم که با یک کامبک قوی به بازی برگشتیم. کیفیت بازی بسیار بالا بود.

سیاوشی تاکید کرد: با اینکه یک بازیکن مصدوم (فرناز ساعی)و یک سرماخورده (فاطمه صفری) در زمین داشتیم، اما غیرت کردند و امیدوارم در بازی‌های بعد نیز همین روند را داشته باشیم.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *