جدال حساس خوزستانی‌های قعر جدول در اهواز و کرمان

جدال حساس خوزستانی‌های قعر جدول در اهواز و کرمان

سادس/خوزستان دو تیم قعر جدولی فولاد و استقلال خوزستان امروز برابر حریفان کرمانی خود به رقابت می‌پردازند.

روز پایانی هفته نهم لیگ برتر فوتبال امروز دوازدهم آبان ماه برگزا می‌شود که فولاد در دیداری خارج از خانه از ساعت ۱۵ به مصاف مس رفسنجان می‌رود و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸ پذیرای گل گهر سیرجان است.

به گزارش سادس، فولاد که پس از دو برد متوالی با سرمربی اسپانیایی خود، هفته گذشته در خانه برابر شمس آذر بازی را واگذار کرد، امروز در حالی به مصاف مس می‌رود که مارتینس سرمربی فولاد گفته است همه بازیکنانش برای این جدال آماده‌اند و با تعصب بازی خواهند کرد.

فولاد اگر امروز برنده از زمین خارج شود و دیدار دو تیم هوادار و پیکان هم برنده نداشته باشد، این تیم می‌تواند خود را از رده پانزدهم تا دهم جدول بالا بکشاند. بردی که فولاد را دچار تحول خوبی خواهد کرد. البته فولادی‌ها اصلا بازی آسانی برابر مسِ ۱۱ امتیازی که در رده هشتم و در اندیشه صعود به رده ششم و کم کردن فاصله خود با تیم‌های بالاسری است، ندارد.

در پنج تقابل اخیر فولاد و مس رفسنجان، دو بار مس و یک بار فولاد برنده بوده است. یک دیدار هم با تساوی به پایان رسیده است.

همچنین استقلال خوزستان که پس از هفته‌ها شکست، هفته قبل در داربی خوزستان برابر نفت آبادان به تساوی رسید، امروز در شرایطی که به گفته پورموسوی بازیکنان مصدومش نیز رسیده‌اند و با دست پر می‌تواند مقابل گل گهر بازی کند، در اندیشه کسب سه امتیاز است. بردی که به نظر می‌رسد از نان شب هم برای پورموسوی و استقلال خوزستان که با ۲ امتیاز در قعر جدول هستند، واجب‌تر است و می‌تواند انگیزه و خودباوری را به بازیکنان این تیم برگرداند.

البته حریف استقلالی‌ها یعنی گل گهر هم در اندیشه برد است تا در صورت لغزش مس رفسنجان برابر فولاد، این تیم خود را به یک قدمی سپاهان در رده هشتم برساند. سیرجانی‌ها در صورت برد مانند سپاهان ۱۲ امتیازی خواهند شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *