پوستج‌اوغلو: برای پوچتینو تونل افتخار نمی‌زنیم

پوستج‌اوغلو: برای پوچتینو تونل افتخار نمی‌زنیم

سرمربی تاتنهام عنوان کرد تیمش به بازگشت پوچتینو به استادیوم این تیم احترام می‌گذارد ولی قصد ندارد برای این مربی تونل افتخار بزند چون هدف اسپرز برابر چلسی برد است.

به گزارش سادس و به نقل از اسکای‌اسپورت، تاتنهام در آغاز هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف کریستال‌پالاس رفت و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند. سون هیونگ مین در این بازی هم درخشید و توانست گل دوم تاتنهام را به ثمر برساند تا در کسب پیروزی و ادامه صدرنشینی تیمش نقشی پررنگ داشته باشد.

حالا صدرنشین لیگ برتر باید به دیدار چلسی برود که پوچتینو را روی نیمکت خود دارد. پوچتینو برای اولین‌بار از زمان خروجش در سال ۲۰۱۹ به زمین تاتنهام بازخواهد گشت.

آنژه پوستج‌اوغلو، سرمربی استرالیایی تاتنهام پیش از این دیدار گفت: بدون شک او تاثیر باورنکردنی بر تاتنهام داشته است. او باشگاه را به دیدار نهایی لیگ قهرمانان برد، به قهرمانی در لیگ نزدیک شد، بنابراین کار او بی چون و چرا خوب بوده است. ما به بازگشت او احترام می‌گذاریم ولی این بدان معنا نیست که او دوشنبه شب تونل افتخار خواهد داشت؛ زیرا ما می‌خواهیم برنده شویم. فکر نمی‌کنم او نیز چنین انتظاری داشته باشد، اما دوران حضور او در اینجا و تأثیرش در اینجا غیرقابل انکار است.

پوچتینو در چلسی مشکلات زیادی را تجربه کرده است. او بیش از ۳۵۰ میلیون پوند در این تابستان خرج کرد و فشارها در حال افزایش است چون باشگاه پس از تنها سه برد در لیگ در در رده یازدهم قرار گرفت.

تاتنهام با هدایت سرمربی استرالیایی خود نتایج خیره‌کننده‌ای را در فصل جاری لیگ برتر انگلیس کسب کرده است و از ۱۰ بازی ۲۶ امتیاز دارد تا با اقتدار در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد. پوستج‌اوغلو عملکرد درخشانی در شروع کارش در تاتنهام داشته است؛ به طوری که برای دومین ماه پیاپی به عنوان بهترین سرمربی انتخاب شد تا یک رکورد را به ثبت برساند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *