انتظار مردم را برآورده کردیم

انتظار مردم را برآورده کردیم

سادس/کرمانشاه عضو تیم ملی والیبال نشسته ایران با بیان اینکه انتظار مردم از تیم ملی والیبال نشسته در تمام مسابقات کسب عنوان قهرمانی است، گفت: در هانگژو انتظار مردم را برآورده کردیم.

مسعود امامی در گفت و گو با سادس، با اشاره به قهرمانی تیم ملی ایران در بازیهای پارآسیایی هانگژو، اظهارکرد: رقابت ها از سطح خوبی برخوردار بود و چین و قزاقستان حریفان اصلی ما بودند.

وی ادامه داد: تمام مسابقات خود را در بازیهای پاراآسیایی حتی بدون واگذار کردن یک دست پیروز شدیم که این نشان از قدرت والیبال نشسته ایران دارد.

ملی پوش والیبال نشسته ایران ادامه داد: مردم ایران از ما انتظار داشتند که در این رقابت ها هم با اقتدار قهرمان شویم و مدال طلا بگیریم که خدا را شکر انتظار آنها را برآورده کردیم.

وی با بیان اینکه کادر فنی تیم ملی برای حضور در بازی های پاراآسیایی هانگژو جوانگرایی کرده بود، گفت: این مسابقات برای تیم ملی کشور ما بیشتر جنبه تدارکاتی داشت، چراکه تیم های آسیایی در مقابل تیم ما حرفی برای گفتن ندارند و کار دشواری در مقابل آنها در پیش نداشتیم.

امامی در ادامه یکی از علل اصلی قدرتمندی تیم ملی والیبال نشسته ایران در دنیا را وجود کادر فنی خوب و قوی عنوان کرد و گفت: سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان سالهاست در این رشته حضور دارد و علاوه بر اینکه تمام بازیکنان والیبال نشسته داخلی را به خوبی می شناسند، از بازیکنان تیم های حریف هم شناخت دارد.

وی مهمترین رویداد پیش روی تیم ملی والیبال نشسته ایران را حضور در پارالمپیک پاریس عنوان کرد و گفت: تیم ملی کشورمان سال گذشته با قهرمانی در مسابقات جهانی توانست سهمیه المپیک را کسب کند و حالا از آذرماه قرار است اردوهای تیم ملی برای حضور در این مسابقات برگزار شود.

تیم ملی والیبال نشسته کشورمان پس از قهرمانی در بازی های پاراآسیایی هانگژو مدال طلای خود در این رقابت ها را به مادر شهید غیرت، شهید الداغی تقدیم کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *