میزبانی مس رفسنجان از فولاد در ورزشگاه جدید/ تماشای رایگان بازی با حضور بانوان

میزبانی مس رفسنجان از فولاد در ورزشگاه جدید/ تماشای رایگان بازی با حضور بانوان

سادس/کرمان براساس اعلام مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان، این تیم روز جمعه از فولاد در ورزشگاه جدید شهدای مس میزبانی می‌کند.

حسین پورمحمدی شامگاه ۱۰ آبان ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: تمام ایرادهای این ورزشگاه برطرف شده و هیچ مشکلی از بابت چمن و بخش‌های دیگر وجود ندارد.

وی بیان کرد: جمعه ۱۲ آبان ماه در بازی مس رفسنجان و فولاد خوزستان این ورزشگاه بازگشایی شده اما زمان افتتاح رسمی آن در دهه فجر خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده از سوی مسئولان باشگاه و تعامل و همکاری خوب مسئولان مربوطه، مجوز ورود بانوان به ورزشگاه شماره یک شهدای مس رفسنجان صادر شد و بانوان محترم می‌توانند جهت تماشای دیدار فوتبال دو تیم مس رفسنجان و فولاد خوزستان در روز جمعه ۱۲ آبان ماه در ورزشگاه حاضر شوند.

پورمحمدی هم‌چنین خبر خوبی را به هواداران داد و گفت: هواداران و همشهریان رفسنجانی می‌توانند بلیط دیدار فوتبال دو تیم مس رفسنجان و فولاد خوزستان را با مراجعه به سایت باشگاه مس رفسنجان به آدرس:  https://www.mesrafsanjan.com / و ورود به سامانه فروش بلیط الکترونیکی نسبت به تهیه بلیط به بصورت رایگان اقدام کنند و از تماشای بازی در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان لذت ببرند.

به این ترتیب، باید گفت دیدارهای خانگی مس رفسنجان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از این پس در ورزشگاه مدرن و تازه احداث شده شهر رفسنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *