تیم میکس تراپ سیزدهم شد/ نوروزیان به سهمیه المپیک نرسید

تیم میکس تراپ سیزدهم شد/ نوروزیان به سهمیه المپیک نرسید

پوریا نوروزیان در مسابقات قهرمانی آسیا در تفنگ سه‌وضعیت ششم شد و سهمیه المپیک را از دست داد.

به گزارش سادس، در آخرین روز پانزدهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در چانگ‌وون کره‌ جنوبی و در تراپ میکس تیم ب ایران با ترکیب مرضیه پرورش‌نیا و محمدحسین پرورش‌نیا با امتیاز ۱۲۴ در جایگاه سیزدهم ایستاد و تیم الف نیز با ترکیب شیوا فرح‌پور و بابک یگانه با ۱۲۲ امتیاز چهاردهم شد.

همچنین در تفنگ ۵۰ متر سه‌وضعیت مردان، پوریا نوروزیان با ۵۹۵ امتیاز به عنوان نفر سوم راهی فینال شد. نوروزیان در فینال در جایگاه ششم ایستاد و در یک‌قدمی کسب سهمیه المپیک از رسیدن به آن باز ماند. امیرمحمد نکونام با ۵۸۵ امتیاز در رده چهاردهم ایستاد و مهیار صداقت با ۵۸۱ امتیاز بیست‌وچهارم شد. همچنین تیم تفنگ سه‌وضعیت ایران با ترکیب پوریا نوروزیان، مهیار صداقت و امیرمحمد نکونام با ۱۷۵۷ امتیاز بعد از چین، هند و ژاپن چهارم شد.

روز سه‌شنبه هم تیراندازان در تفنگ ۵۰ متر سه‌وضعیت زنان در خط آتش قرار گرفتند. در پایان دور مقدماتی، الهه احمدی با ۵۸۴ امتیاز در جایگاه پانزدهم ایستاد، فاطمه کرمزاده با ۵۸۱ امتیاز بیست‌وششم شد و فاطمه امینی و یلدا سلیمانی به ترتیب با ۵۷۶ و ۵۷۴ امتیاز در رده‌های سی‌وچهارم و سی‌وپنجم قرار گرفتند. تیم ایران با ترکیب الهه احمدی، فاطمه امینی و فاطمه کرمزاده در جایگاه هفتم قرار گرفت.

در این مسابقات در تراپ انفرادی بابک یگانه در حالی که در یک‌قدمی کسب سهمیه المپیک بود، صاحب مدال برنز شد و تیم تراپ ایران نیز با ترکیب بابک یگانه، محمدحسین پرورش‌نیا و محمد بیرانوند در جایگاه سوم ایستاد و به مدال برنز دست یافت. مدال برنز تیمی و انفرادی تراپ نخستین مدال تاریخ اهداف پروازی در مسابقات قهرمانی آسیا محسوب می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *