توصیه بالاک به اوزیل


میشاییل بالاک

ستاره سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان و بایرن مونیخ به ستایش از اوزیل پرداخت و از او خواست تا راهی بایرن شود.

به‌ گزارش ‌سادس ‌و ‌به نقل از رویترز، مسوت اوزیل یکی از بهترین هافبک‌های بازی ساز فوتبال جهان به شمار می‌آید. او در آرسنال بازی می‌کند و عملکرد خوبی در این تیم انگلیسی داشته اما از بخت بد این بازیکن او در تیمی بازی می‌کند که معمولا زیبا بازی می‌کند، ولی از کسب جام ناتوان است.

میشایل بالاک، ستاره سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان و بایرن مونیخ به هموطن خود یک توصیه مهم داشت. او از اوزیل خواست تا آرسنال را ترک کند و راهی بایرن مونیخ شود.

بالاک گفت‌: اوزیل بازیکن بزرگی است و این را به خوبی خود او هم می‌داند. آرسنال به چنین بازیکن با کیفیت و بزرگی نیاز دارد ولی من براین باور هستم که اوزیل باید آرسنال را ترک کند. او اگر می‌خواهد جام کسب کند باید راهی تیم بزرگ تری شود و بایرن مونیخ بهترین پیشنهاد من است. اوزیل می‌تواند بازیکن بسیار تاثیر گذاری برای بایرن شود.

بالاک که سابقه حضور در لیگ برتر انگلیس را هم در کارنامه دارد از سران بایرن خواست که هزینه بیشتری برای جذب بازیکنان بزرگ کنند. ستاره سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان و بایرن مونیخ، اظهار کرد: لیگ برتر انگلیس و لیگ چین برای جذب بازیکنان بزرگ رقم های بالایی را پرداخت می‌کنند. بایرن مونیخ هم اگر می خواهد بازیکن بزرگ جذب کند نباید از پرداخت رقم های بالا ترسی داشته باشد. بایرن برای جذب بازیکنان بزرگ باید بالای 50 میلیون یورو هزینه کند. اوزیل یکی از بازیکنانی است که باید بایرن برای جذب او تلاش کند.

از بارسلونا و پاری ‌سن‌ ژرمن هم به عنوان دیگر مشتریان اوزیل سخن به میان می‌آید  و باید دید که او در نهایت راهی چه تیمی خواهد شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *