همکاری معاونت علمی ریاست‌جمهوری و فدراسیون فوتبال کلید خورد

همکاری معاونت علمی ریاست‌جمهوری و فدراسیون فوتبال کلید خورد

در پی دستور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری مبنی بر ضرورت استفاده از توانایی‌های علمی کشور و پتانسیل‌های شرکت‌های دانش‌بنیان برای حل مسائل اجتماعی از جمله مسائل موجود در ورزش، نشستی با حضور جمعی از معاونان و مدیران این معاونت و مدیران فدراسیون فوتبال برای توافق بر روی چارچوب همکاری‌های مشترک برگزار شد.

به گزارش سادس، در این نشست که با حضور مشایخ؛ معاون توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، محمودی لموکی؛ معاون حقوقی و مجلس معاونت علمی، ابراهیمی؛ سرپرست مرکز راهبری ستادهای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، تاج؛ رئیس فدراسیون فوتبال و ممبینی؛ دبیرکل فدراسیون فوتبال در محل فدراسیون برگزار شد، طرفین بر همکاری مشترک در زمینه فوتبال تاکید کردند.

در این جلسه مدیران فدراسیون فوتبال اعلام آمادگی کردند که از توانایی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز ورزشکاران استفاده کرده و زمینه را برای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در این حوزه و حل مسائل موجود فراهم کنند.

مدیران معاونت علمی نیز اعلام کردند که بسیاری از گره‌هایی که در مسائل اجتماعی از جمله فوتبال وجود دارد، به دست فناوران و نوآوران کشور قابل گشایش است و معاونت علمی آماده است وفق دستور معاون علمی رئیس‌جمهوری در این زمینه اقدام کند.

در این نشست مقرر شد کمیته مشترکی برای آغاز همکاری‌های مشترک و  پیگیری آن تشکیل شود و زمینه را برای فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مورد نیاز فدراسیون از جمله چمن هیبرید، لباس‌های ورزشی نوین، کمک داور ویدئویی و … فراهم کند.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری اخیرا دستور داده بود کمک به حل مسائل مهم ورزش کشور در دستور کار مجموعه معاونت علمی قرار گیرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *