رزمایش اقتدار ارتش در شرایط فعلی، یک اقدام نظامی معنی داری است

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران، برگزاری این عملیات رزم در شرایط فعلی را یک اقدام نظامی معنی دار دانست و گفت: دیدیم با تجهیزاتی که در این رزمایش استفاده شد؛ نیروهای دفاعی کشور تا حد بالایی آمادگی کامل در مقابل هرگونه تعرض دشمن را دارند.

به گزارش سادس، مهدی چمران در یکصد و هشتاد و هفتم جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع امنیت و شهدای مدافع حرم با اشاره به فرارسیدن سالگرد شهادت حسین فهمیده بسیج نوجوان ۱۳ ساله که به فرمایش امام خمینی(ره) ، رهبر خطاب شد؛ یاد و خاطر این شهید بزرگ را گرامی داشت و گفت: در روزهای آغازین جنگ، این بزرگمرد در مقابل تانک‌های دشمن ایستاد و از پیش‌روی آنان جلوگیری کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه روز ۸ آبانماه در تقویم رسمی کشور، به عنوان روز پدافند غیرعامل نامگذاری شده؛ ایمنی سازی مراکز حیاتی حساس و مهم کشور را یکی از اساسی ترین موضوعات دانست و گفت: درگیری‌های اخیر در غزه، اهمیت این موضوع و نگاه ویژه به آن را دو چندان می کند و امیدواریم ما در همه شهر بتوانیم این ایمن سازی را اجرایی کنیم.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به کسب عنوان نایب قهرمانی جهان در مسابقات پارا آسیایی هوانگژو توسط ورزشکاران کشورمان، این موفقیت بزرگ را به همه مسئولان و دست اندرکاران ورزش قهرمانی کشور تبریک گفت و با آرزوی پیروزی‌های بیشتر در عرصه های بین المللی، در پیامی از قهرمانان کشور قدردانی کرد.

وی همچنین به برگزاری رزمایش اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران که روزجمعه( ۵ آبان‌ماه) در منطقه اصفهان انجام شد اشاره کرد و گفت: رزمایش اقتدار در این شرایط، رزمایش معنی داری است و دیدیم با تجهیزاتی که در این عملیات رزم استفاده شد نیروهای دفاعی کشور تا چه میزان آمادگی کامل در مقابل هرگونه تعرض دشمن را دارند و این حد، بسیار بالاست. امیدواریم هرروز به این اقتدار و قدرت افزوده شود.

چمران در ادامه با محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل و بمباران شهرهای فلسطین و کشتار فجیع مردم مظلوم و بی‌گناه مسلمان اظهار کرد: حملات اخیر رژیم صهیونیستی از گسترده ترین حملات زمینی و هوایی در این چند روز اخیر بوده که علیه مردم غزه آغاز شده است؛ اما با وجود قدرتمندی نیروهای حماس و جبهه مقاومت همانطور که رزمندگان فلسطینی وعده داده بودند؛ در همان آغاز ورود توانستند تانک های آنها را زمین‌گیر کرده و آنها را در جنگ زمینی شکست دهند.

وی با بیان اینکه در این دوره تاریخی شاهد جنایات ددمنشانه رژیم جعلی اسرائیل در سرزمین فلسطین هستیم، ادامه داد: متأسفانه آمار شهدای این جنگ به ۷۷۰۰ نفر رسیده که بیش از ۲۵۰۰ نفر از آن کودکان و زنان بی دفاع بودند و جالب این است که در قلب همین درگیری ها، یک نوزاد فلسطینی متولد می شود. این قدرت الهی است و این اتفاق خطاب به این رژیم منحوس بدین معنی است که اگر شما جوانان غزه را به این امید که نسل فلسطینیان در مقابل شما نباشد به شهادت می‌رسانید؛ جوانان جدیدی جایگزین آنها خواهد شد تا در مقابل شما بایستند و سرزمین مقدس قدس را از لوث وجود شما منحوثان خبیث پاک کنند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با فاجعه بار خواندن شرایط فعلی غزه از همه کشورهای مسلمان و آزادی خواه جهان خواست تا در کنار مردم مظلوم فلسطین باشند و برای حل مشکلات این مردمی که سالهاست در یک زندان بزرگ ۳۵۰ کیلومتری حبس شدند و مورد تجاوز و وحشی‌گری اسرائیلی ها قرار گرفتند تلاش مضاعف کنند.

وی افزود: اسرائیلی‌ها فکر می‌کردند با داشتن درگاه‌های قدرتمند رسانه‌ای می‌توانند با تبلیغات دروغین خود را منزه جلوه دهند؛ اما دیدیم این حربه های شیطانی نمایان شد و جمعیتی گسترده از انسانهایی که تفکرآزادی خواهی و حمایت از مظلوم دارند در قلب همان کشورهایی که دولتشان حامی رژیم خونخوار اسرائیل است و هرگونه اعتراضی را علیه این رژیم ممنوع کردند، به پا خواستند و با تمام محدودیت ها تظاهرات کردند و رفتارهای وحشیانه اسرائیلی‌ها را تقبیح و محکوم کردند.

چمران درخواست کرد تا هم کشور ایران و هم کشورهای اسلامی جهان، مجموعه های اقتصادی که در بسیاری از کشورها دارای نمایندگی هستند که بخشی از سهام آنها به اسرائیل تعلق دارد؛ به سرعت شناسایی کرده و ضمن ممنوعیت واردات این محصولات، خرید و فروش آن در داخل کشور نیز تحریم شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *