سرمربی تیم ملی بوکس استعفا داد؟

سرمربی تیم ملی بوکس استعفا داد؟

شنیده می‌شود که حسین نهرودی از سمت سرمربیگری تیم ملی بوکس ایران استعفا داده است.

به گزارش سادس، پس از نتایج ضعیف تیم ملی بوکس ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، انتقادهایی نسبت به عملکرد فدراسیون به دلیل انتخاب حسین نهرودی به عنوان سرمربی تیم ملی مطرح شد که اکنون شنیده می‌شود این سرمربی کهنه کار از سمت خود استعفا داده است.

در زمان سرپرستی روح‌الله حسینی (رئیس فعلی فدراسیون) در فدراسیون بوکس بود که با تشکیل جلسه کمیته فنی، علیرضا استکی از سرمربیگری تیم ملی برکنار و حسینقلی نهرودی به عنوان سرمربی انتخاب شد؛اتفاقی که در همان زمان نیز منتقدان زیادی را به دلیل سن بالای نهرودی در پی داشت. 

تیم ملی بوکس ایران در رقابت‌های قهرمانی جهانی که امسال برگزار شد، نتوانست زیر نظر نهرودی عملکرد قابل قبولی داشته باشد و پس از آن هم در رقابت‌های بازی‌های آسیایی نتیجه خوبی نگرفت. 

به این ترتیب اکنون شنیده می‌شود که این سرمربی کهنه کار تیم ملی از سمت خود به عنوان سرمربی استعفا داده است اما هنوز مشخص نیست که فدراسیون بوکس و روح‌الله حسینی با این استعفا موافقت می‌کند یا خیر.

البته روح‌الله حسینی بارها اعلام کرده است که تصمیم دارد با بهبود شرایط مالی فدراسیون، یک مربی تراز اول خارجی و ترجیحا کوبایی را به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب کند که باید دید در حال حاضر چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد؟ 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *