ستاره‌ای از یک کهکشانی دیگر

ستاره‌ای از یک کهکشانی دیگر

مارکا در گزارشی به تمجید از تاثیرگذاری جود بلینگام در تیم رئال پرداخت و او را ستاره‌ای از کهکشانی دیگر توصیف کرد.

به گزارش سادس، مطبوعات اسپانیایی کلمه‌ای برای توصیف این فوق ستاره ندارند. جود بلینگام تنها ۱۳ بار پیراهن رئال مادرید را بر تن کرده است و بیشترین تاثیر فوتبالی در تاریخ را به ازای بازی در رئال داشته است.

«بلینگام ستاره‌ای از کهکشانی دیگر است.» این تیتر مارکا پس از پیروزی ۲-۱ رئال مادرید در ال‌کلاسیکو است؛ جایی که این بازیکن ۲۰ ساله هر دو گل را برای باشگاه جدیدش به ثمر رساند.

۱۰ گل در ۱۰ بازی لیگ و ۳ گل دیگر در ۳ بازی لیگ قهرمانان اروپا در کارنامه بلینگام است. دیگر چه می‌خواهید؟ این روزنامه اسپانیایی ادامه داد: کل خط حمله تحت الشعاع آمار گل‌های تماشایی مرد انگلیسی قرار گرفته است.

ال‌کلاسیکو زیر سایه بلینگام

پس از انتقال او از بوروسیا دورتموند به لوس بلانکوس در تابستان، هیچ‌کس انتظار چنین شروعی را از بلینگام نداشت. همه از سطح او شگفت زده شده‌اند، به خصوص اثربخشی او در مقابل دروازه. کارلو آنچلوتی معتقد است این هافبک می‌تواند گل های بیشتری به ثمر برساند، کارلتو با تمجید از این بازیکن گفت: او تفاوت بزرگی ایجاد می‌کند. بلینگام به دلیل ویژگی‌های گلزنی‌اش خیلی برای تیم مفید است ولی ما در واقع او را به عنوان یک مهاجم نمی‌بینیم، اما او را بازیکن بسیار مهمی می‌دانیم که در حال حاضر گل‌های زیادی برای ما به ثمر می‌رساند. 

ستاره‌ای از یک کهکشانی دیگر

حتی هم تیمی‌های باتجربه او که تقریباً همه چیز را در فوتبال تجربه کرده و دیده‌اند، شگفت زده شده‌اند. لوکا مودریچ می‌گوید: نمی دانم جود را چگونه توصیف کنم. به نظر می‌رسد مدت زیادی است که اینجا بوده است، نه فقط سه ماه.

بلینگام در فصل قبل، تنها ۱۴ بار در مجموع ۴۲ بازی برای دورتموند گلزنی کرد. دورتموند ۱۰۳ میلیون یورو به عنوان هزینه انتقال دریافت کرد.

بلینگام که در تابستان به رئال مادرید پیوست، عملکرد خیره کننده‌ای در این تیم داشته است و بهترین گلزن کهکشانی‌ها در فصل جاری بوده است. این درحالی است که او یک هافبک است.

شاگردان کارلو آنچلوتی پس از کسب نهمین بردشان در فصل جاری همانند ژیرونا ۲۸ امتیازی شدند ولی به خاطر تفاضل گل بهتر در صدر جدول لالیگا جای گرفتند. بارسا هم با ۲۴ امتیاز در مکان سوم جدول باقی ماند و فرصت صدرنشینی را از دست داد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *