جمع‌آوری بیش از ۴۰۰۰ معتادمتجاهر در تهران/ ۱۰۰۰ موادفروش دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اعلام کرد که طی ۱۰ روز گذشته بیش از ۴۰۰۰ معتاد متجاهر از سطح شهر جمع‌آوری شده و بالغ بر ۱۰۰۰ خرده‌فروش موادمخدر نیز شناسایی و دستگیر شده است.

به گزارش سادس، سرهنگ حسین باباپور با اشاره به اجرای طرح‌های پلیس برای برخورد با اعتیاد گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح امنیت محله محور پس از برگزاری جلسه توجیهی برای کارکنان و شناسایی مناطق جرم‌خیز و آلوده و اطراف مراکز آموزشی با اقتدار کامل در مناطق آلوده شهر تهران به اجرا درآمد و در جریان آن تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های پلیس‌ مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ۴۴۱۱ معتاد متجاهر را شناسایی و جمع‌آوری کردند.  

وی با بیان اینکه معتادان متجاهر جمع‌آوری شده در جریان این طرح به مراکز بازپروری  و ترک اعتیاد منتقل شدند، گفت: همچنین ۱۲۰۷ نفر از خرده‌فروشان موادمخدر نیز در اجرای این طرح شناسایی و بازداشت شدند که برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده وبه همراه پرونده متشکله و موادمخدر کشف شده از آنان به دادسرا معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ همچنین از کشف ۲۰۰ کیلو و ۷۲۶ گرم انواع موادمخدر سنتی و صنعتی در جریان این طرح خبر داد و گفت:‌اجرای این طرح از ۱۰ روز پیش آغاز شده و همچنان ادامه خواهد داشت.  

باباپور با بیان اینکه علاوه بر پلیس مبارزه با موادمخدر تیم‌هایی از یگان امداد و پلیس پیشگیری نیز در این طرح مشارکت داشتند، گفـت:‌ پاکسازی مناطق آلوده شهر تهران و اطراف مدارس و دانشگاه‌ها از حضور معتادان متجاهر و موادفروشان نیز در جریان این طرح در حال اجراست.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *