تدارک ویژه برای «خائن»!

تدارک ویژه برای «خائن»!

روملو لوکاکو فردا شب، باید برابر ۵۰ هزار نفر بجنگد و برابر تیمی قرار گیرد که همگی این بازیکن را خائن می‌دانند.

به گزارش سادس و به نقل از بی‌ساکر، روملو لوکاکو احتمالاً خصمانه‌ترین استقبال دوران حرفه‌ای خود را در آستانه بازگشت به ورزشگاه «جوزپه مه‌آتزا» برای دیدار با اینترمیلان، صدرنشین سری آ تجربه خواهد کرد. لوکاکو که اکنون به صورت قرضی از چلسی راهی رم شده، فصل را خوب شروع کرده است و حالا باید برابر تیمی قرار گیرد که هوادارانش این بازیکن بلژیکی را «خائن» می‌دانند.

لوکاکو از نظر هواداران مقصر است که اینتر را نه یک بار، بلکه دو بار ترک کرده است و نحوه دومین خروجش در تابستان (که قول تمدید قرارداده داده بود اما برخلاف آن عمل کرد) با اعتراض هواداران نراتزوری روبرو شد و آنها قصد دارد در دیدار روز یکشنبه اعتراض شدیدی به این بازیکن داشته باشند.

مهاجم بلژیکی زمانی یک سمبل در سمت آبی شهر میلان بود و در سال ۲۰۲۱ با این تیم قهرمان سری آ شد و در تابستان آن سال با مبلغی بیش از ۱۰۰ میلیون یورو به چلسی فروخته شد، اینتر با بدهی‌های زیاد دست و پنجه نرم می‌کرد و فروش این بازیکن با آن مبلغ به چلسی خیلی از مشکلات را حل کرد.  اینتر سال گذشته پس از افت شدید لوکاکو در لیگ برتر، او را به صورت قرضی از چلسی جذب کرد و این بازیکن دومین مقطع حضوری در اینتر را تجربه کرد.

علیرغم مصدومیت‌هایی که لوکاکو داشت، اینتر متعهد شد که به صورت دائمی او را به خدمت بگیرد و آندره اونانا را با مبلغ ۵۵ میلیون یورو به یونایتد فروخت تا سرمایه لازم را برای به خدمت گرفتن مهاجم بلژیکی به دست بیاورد. با این حال، درست زمانی که اینتر در حال نزدیک شدن به قرارداد با چلسی بود، لوکاکو ناپدید شد، به تماس ها پاسخ نداد و حتی سر و صدای پیوستنش به میلان و یوونتوس شنیده شد.

لائوتارو: لوکاکو ناامیدم کرد

این اتفاقا باعث شد روابط بین لوکاکو و هواداران تیره و تار شود و حتی لائوتارو مارتینس علناً گفت که از رفتار این بازیکن ناراحت شده است. 

درخشش لوکاکو در رم

۷ گل در ۹ بازی در سری آ و لیگ اروپا باعث شده است تا لوکاکو درخشش خوبی در شروع فصل داشته باشد. رمی‌ها اکنون در رده هفتم قرار دارند و  و ۳ بازی‌شان را در لیگ اروپا پیروز شدند. رم پائولو دیبالا، لورنزو پلگرینی و رناتو سانچس را در اختیار ندارد و مورینیو نیز پس از اخراج در بازی مقابل مونزا، محروم است.

دیدار اینتر و رم فردا (یکشنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه جوزپه‌ مه‌آتزای شهر میلان برگزار می‌شود. اینتر به دنبال ادامه صدرنشینی در لیگ است و رمی‌ها نیز می‌خواهند با کسب ۳ امتیاز این دیدار به رده‌های بالای جدول برسند. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *