تأکید وزیر کشور بر نقش سازمان بهزیستی در برخورد با آسیب‌های اجتماعی

وزیر کشور با اشاره به اینکه کارهای مهمی در سازمان بهزیستی در حال جریان است، بر نقش مهم این سازمان در برخورد با آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.

به گزارش سادس، احمد وحیدی در رویداد ملی هم‌افزایی ظرفیت‌سازی اجتماعی سازمان بهزیستی ضمن اشاره به قدرت‌آفرینی‌های مقاومت فلسطین و مظلومیت مردم مقاوم و استوار و خباثت های رژیم صهیونسیتی و برخی از کشورهای غربی، اظهار کرد: سازمان بهزیستی به عنوان یک نهاد انقلابی حائز اهمیت زیادی بوده و طبیعی است که تراز بهزیستی تراز نهاد انقلابی است. یک نهاد انقلابی بدون توجه به مشکلات و موانع بر سر راه و با اتکا به اراده و رویکردهای انقلابی و با بهره‌گیری از سرمایه انسانی توانمند و فعال، مسائل را با هوشمندی و هدفمندی دقیقی حل می‌کند و این خصوصیت آن‌چیزی است که از سازمان مهم بهزیستی مورد توقع است.

وی با اشاره به برجستگی‌های کسانی که از نظر جسمی ممکن است ناتوانی‌هایی داشته باشند اما به لحاظ روحی عملا دستاوردها و ظرفیت‌هایی دارند که برخی از کسانی که این محدودیت‌های جسمی را ندارند فاقد آن هستند، افزود: پیروزی درخشان عزیزان ورزشکار ما در مسابقات پارالمپیک هانگوژو نشان‌دهنده است. باید به شکوفایی هرچه بیشتر استعدادها اندیشه کرد.‌

وحیدی با اشاره به اینکه کارهای مهمی که در بهزیستی در حال جریان است، تصریح کرد: لبه جلویی دولت در برخورد با آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی است. این سازمان با همه این ضعف‌ها درگیر و نقطه آغازین تماس است. این موضوع، این سازمان را بسیار مهم می‌سازد.

وی ادامه داد: وقتی وارد مسائل اجتماعی می‌شویم اولین جایی که کمبودها، ضعف‌ها و قوت‌ها را می‌بیند این سازمان است؛ لذا مسئولیت مهمی بر عهده این سازمان است.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *