پوستج‌اوغلو: سون شبیه رونالدو شده است

پوستج‌اوغلو: سون شبیه رونالدو شده است

سرمربی استرالیایی تاتنهام پس از درخشش سون هیونگ مین در دیدار برابر کریستال‌پالاس به ستایش از این بازیکن کره‌ای پرداخت و او را شبیه کریستیانو رونالدو دانست.

به گزارش سادس و به نقل از اسکای‌اسپورت، تاتنهام در آغاز هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف کریستال‌پالاس رفت و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند. سون هیونگ مین در این بازی هم درخشید و توانست گل دوم تاتنهام را به ثمر برساند تا در کسب پیروزی و ادامه صدرنشینی تیمش نقشی پررنگ داشته باشد.

سون در فصل جاری لیگ جزیره هفت گل برای تاتنهام به ثمر رسانده و بهترین گلزن تیمش بوده است. آنژه پوستج‌اوغلو، سرمربی استرالیایی تاتنهام، به ستایش از سون پرداخت و گفت: مقایسه‌کردن بازیکنان با هم درست نیست و من هم به چنین چیزی علاقه ندارم. با این حال دوست دارم بگویم که سون مثل کریستیانو رونالدو شده است.

او ادامه داد: سون یک بال کناری است اما همواره احساس من این است که او یک گلزن بزرگ است. حرکات او در میدان عالی است. فکر می‌کنم او هوش کافی برای بازی‌کردن در پست مهاجم نوک را هم دارد. او در کارهای دفاعی هم حضوری فعال دارد و به‌خوبی روی بازیکنان حریف فشار می‌آورد.

تاتنهام با هدایت سرمربی استرالیایی خود نتایج خیره‌کننده‌ای را در فصل جاری لیگ برتر انگلیس کسب کرده است و از ۱۰ بازی ۲۶ امتیاز دارد تا با اقتدار در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد. پوستج‌اوغلو عملکرد درخشانی در شروع کارش در تاتنهام داشته است؛ به طوری که برای دومین ماه پیاپی به عنوان بهترین سرمربی انتخاب شد تا یک رکورد را به ثبت برساند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *