واکنش آنچلوتی به تصمیم جنجالی پرس

واکنش آنچلوتی به تصمیم جنجالی پرس

سرمربی رئال مادرید به تصمیم رئیس این باشگاه برای لغو سفرش به بارسلون واکنش نشان داد و آن را درست دانست.

به گزارش سادس و به نقل از مارکا، رئال مادرید و بارسلونا در حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی هفته یازدهم رقابت‌های لالیگا عصر شنبه به مصاف هم  خواهند رفت.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از این بازی گفت: در ال‌کلاسیکوها و بازی‌های بزرگ دربی نتیجه معلوم نیست و هیچ تیمی شانس بیشتری برای پیروزی ندارد. ما در شرایط خوبی به سر می‌بریم و بارسلونا هم آماده است. این یک بازی مهم برای دو تیم است؛ هر چند که تنها سه امتیاز دارد. پیروزی در ال‌کلاسیکو برای هواداران و همه مهم است. درباره وضعیت جدول رده‌بندی باید بگویم که پیروز این بازی نمی‌تواند تیم قهرمان را رقم بزند و تا پایان لیگ بازی‌های زیادی باقی مانده است.

سرمربی رئال مادرید ادامه داد: این یک بازی بسیار مهم در جدول رده‌بندی است. ژیرونا و اتلتیکومادرید هم سخت به دنبال صدرنشینی‌اند. امیدوارم هواداران از این بازی لذت ببرند. بارسلونا تیم بسیار خوبی است و هم در حمله و هم در دفاع بازیکنان باکیفیتی دارد. در تیم آنها بازیکنان جوان بسیار خوبی بازی می‌کنند. لامین یامال در دیدارهای اخیر خوب ظاهر شده است و نشان می‌دهد که یک بال بسیار خطرناک است. فرمین هم بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است ولی ما هم بازیکنان جوان و باکیفیتی در ترکیب خود داریم. بلینگام آینده درخشانی دارد و وینیسیوس و آردا گولر به همراه کاماوینگا و شوامنی هم از بازیکنان آینده‌دار و خوب رئال‌اند.

آنچلوتی به تصمیم فلورنتینو پرس درباره لغو سفرش به بارسلون به خاطر توهین یکی از اعضای باشگاه بارسلونا به وینیسیوس گفت: به نظرم همه تصمیم‌هایی که فلورنتینو پرس می‌گیرد در جهت منافع باشگاه رئال است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *