ربیعی: به چهار پنجره نقل‌وانتقلات نیاز داریم

ربیعی: به چهار پنجره نقل‌وانتقلات نیاز داریم

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید به بازیکنانش سخت می‌گیرد اما همین مساله در آینده به آن‌ها کمک می‌کند.

به گزارش سادس، محمد ربیعی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل تراکتور اظهار کرد: به تیم تراکتور، کادر محترم فنی و بازیکنان و هواداران پر شورش خسته نباشید می‌گویم. این پیروزی را به کارگران، هواداران و عوامل باشگاه تقدیم می‌کنیم. تیم ما در نیمه اول با برنامه کار کرد. در نیمه دوم حریف همه جانبه حمله کرد اما خوب کار کردیم. ما اگر در پاس آخر دقت می‌کردیم، می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم. از همه بازیکنان تیم تشکر می‌کنم که اندیشه درستی را در خودشان شکل دادند. این‌که بتوانند بعد از شکست در بازی گذشته برگردند و دو برابر تلاش کنند و پیروز شوند، بسیار قابل ستایش است.

او ادامه داد: این یکی از بهترین بازی‌های چند فصل اخیر ذوب‌آهن بود. تراکتور جزو بهترین خطوط حمله لیگ است و این نشان می‌دهد در خط دفاع خوب بودیم و نسبت به هفته قبل نقاط ضعف را برطرف کردیم. ما هفته پیش باختیم و در رختکن گفتم فدای سرتان و آن بازی همان‌جا تمام شد. امروز هم به همین صورت بازی ما تمام شد. باید خودمان را آماده بازی‌های آینده کنیم.

مقابل مس غرور داشتیم

سرمربی ذوب‌آهن اضافه کرد: بازی قبل بعد از وقفه طولانی برگزار شد و پس از بازی از نظر روانی و فنی روی تیم کار کردیم. من با خودم صادق هستم. ما مقابل مس غرور داشتیم اما بازیکنانم امروز تلاش کردند تا جبران کنند. این برگشتن به شرایط بازی از باخت مهم تر است. تراکتور بازیکنان ملی پوش و بازیکنان خارجی خوبی داشتند. هر کدام از بچه‌های امروز فشار خوبی روی تیم حریف گذاشتند.

او درباره محرومیتش و تعلیق این محرومیت گفت: من نمی‌توانم حرفی بزنم. هفته پیش هم خیلی محترمانه درباره داوری صحبت کردم. من قصد و نیتی نداشتم و با ادبیات شایسته درباره داوری صحبت می‌کنم. کمیته انضباطی به من اخطار داد و من تمکین می‌کنم.  

ربیعی در رابطه با این‌که چرا تیمش در این دیدار به گل دوم نرسید، بیان کرد: این نگرش فنی است و امروز باتوجه به آنالیزمان پیش رفتیم. باید این بلوک‌ها را می‌چیدم که اینگونه بازی کردم. باید سعی کنیم راندمان و عملکردمان را به همین صورت ادامه دهیم. ما مقابل پرسپولیس، سپاهان و تراکتور خوب بازی کردیم و این بسیار قابل توجه است. این تیم نیاز به چهار پنجره نقل و انتقالاتی دارد تا به چیزی که در ذهنمان است برسیم. ما بعد از بازی با مس رفسنجان تا ساعت 3 شب آنالیز فنی داشتیم. من شرایط را تحلیل می‌کنم و مدل سخت گیری من به بازیکنان کمک می‌کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *