اعلام آمادگی سپاه روح الله استان مرکزی برای ساخت مسکن نیروهای مسلح

سادس/مرکزی فرمانده سپاه روح اله استان مرکزی از آمادگی سپاه برای ساخت مسکن تمامی نیروهای مسلح و محرومین خبر داد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی پنجشنبه چهارم آبان‌ماه در آیین افتتاح فاز اول پروژه مسکن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اراک که با حضور وزیر کشور انجام شد، اظهار کرد: ساخت مسکن و سرپناه در ایران در حالی صورت می‌گیرد که استکبار جهانی به دنبال خراب کردن منازل مسکونی و سرپناه مردم بی‌دفاع غزه بر سر آنهاست.

وی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه بیان کرد: استکبار جهانی در حالی مرتکب این جنایات در منطقه می‌شود که آنها را تحریف می‌کند و انگشت اتهام را به سمت جبهه حق نشانه می‌گیرد و برخی خوش باوران و افرادی که همراه استکبار هستند حرف‌های دشمن را تکرار کرده و آن را تائید می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه وقایع فلسطین را باید در گذر قریب به ۸۰ سال گذشته دید، گفت: در اولین مرحله اشغال این سرزمین، اشغالگران همه ملت فلسطین را از دم تیغ گذراندند.

سردار کریمی با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در جنگ با اشغالگران با عنوان طوفان‌الاقصی گفت: اسرائیل یک آمریکای کوچک است و همواره مورد حمایت بوده و همین اتکا به حمایت آمریکا موجب شده که صهیونیست‌ها بتوانند جنایات خود را استمرار بخشند، البته فعالیت دستگاه امنیتی، اعتماد به ارتش با برخورداری از پیشرفته ترین سلاح های نظامی و نیز قدرت ارعاب از دیگر عناصری است که موجب استمرار این رژیم پوشالی شده است.

وی در ادامه به راهبردها و دکترین رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: عملیات پیش دستانه، جنگ در خارج از مرزها و بازدارندگی از جمله عناصر راهبردی صهیونیست‌ها در وقوع جنایات علیه ملت فلسطین است. اما با وجود این راهبردها همواره با شکست مواجه شدند و به این موضوع نیز معترف هستند و در این مبارزه اخیر نیز با مقاومت جبهه حق از صحنه روزگار محو خواهند شد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه سپاه در احداث پروژه مسکن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پیشقدم شده و در سایر پروژه‌ها نیز پیشگام است، گفت: برای ساخت مسکن ملی کلیه نیروهای مسلح اعلام آمادگی می‌کنیم.

وی در ادامه، سرعت، کیفیت، دقت و کاهش قیمت را شعار سپاه در اجرای پروژه‌های مسکن در سایه کار جهادی بیان کرد و گفت: رسانه‌ها اجازه ندهند که کار جهادی سپاه با برخی تخریب و تحریف ها، وارونه جلوه داده شود.

وی با بیان اینکه افزون بر ۱۶۰۰ واحدمسکونی محرومین در سراسر استان با نازل‌ترین قیمت توسط سپاه احداث شده و به خانواده‌ها تحویل شده است، افزود: لایروبی قنوات، احداث استخر ذخیره سازی آب، احداث مخزن، اهدای ۶۵۰ هزار بسته کمک مؤمنانه و افزون بر دو هزار بسته جهیزیه، بخشی از خدمات سپاه استان است.

سردار کریمی با اشاره به اینکه سپاه روح‌الله قبل از اینکه به تامین مسکن پرسنل خود بپردازد جهت ساخت مسکن محرومان پیش‌قدم شده است، بیان کرد: پروژه مسکن سردار شهید سلیمانی اراک ۱۳۴۲ واحد است که فاز اول آن به تعداد ۱۴۴ واحد آماده تحویل است و ۲۰ ماه زودتر از موعد قرارداد ساخته شده است و در فاز دوم و سوم نیز پیشرفت ۶۰ درصدی دارد. از بهترین مصالح در ساخت آن استفاده شده و در متراژهای بین ۸۵ تا ۱۳۰ متر مربع با تامین تمامی زیرساخت‌ها ساخته شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *