گلایه سرمربی مس‌سونگون از بازیکنانش

گلایه سرمربی مس‌سونگون از بازیکنانش

سادس/آذربایجان شرقی سرمربی تیم فوتسال مس‌سونگون ورزقان از بازیکنانش بابت عدم رعایت موارد گوشزد شده در تمرینات گلایه کرد.

اسماعیل تقی‌پور، پنجشنبه ۴ آبان‌ماه پس از پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اول از همه می خواهم از هوادارانمان تشکر کنم. آنها امروز حمایت بی نظیر خود از مس را به رخ کشیدند و صاحب اصلی این برد هستند. در سخت ترین لحظات بازی این حمایت آنها بود که دلگرممان کرد و در نهایت به این کامبک شیرین انجامید.

او ادامه داد: به‌ تیم ایرالکو بابت بازی خوبشان تبریک می‌گویم. آنها نشان دادند که در لیگ‌برتر حریف یا بازی آسان معنایی ندارد. به بچه های خودمان هم خدا قوت می‌گویم که کم نیاوردند و مقابل هواداران سربلند از زمین خارج شدند. با این وجود از آنها کاملا راضی نیستم. 

تقی‌پور گفت: اینکه در خانه خودمان دو گل از حریف دریافت کنیم و هیچ یک از مواردی که در تمرینان گوشزد شد را رعایت نکنیم قابل قبول نیست. این بازی مثل هفته اول به ما این درس مهم را داد که نباید هیچ حریفی را دست کم‌ بگیریم. نکته مثبت کار هم این بود که مس نشان داد اگر بخواهد می‌تواند از هر میدان سختی پیروز بیرون بیاید.

به گزارش سادس، مس‌سونگون ورزقان و ایرالکو در جدالی از هفته یازدهم لیگ‌برتر فوتسال ایران از ساعت ۱۶ امروز (پنجشنبه) در سالن پورشریفی تبریز به دیدار هم رفتند که این مسابقه در نهایت با برتری سه بر دو مسی‌ها به اتمام رسید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *