سردار رادان: ادبیات مظلوم و مقتدر در وصف مردم غزه نهادینه شود

سادس/مازندران فرمانده کل فراجا گفت: بهترین وصف برای مردم غزه می‌تواند دو کلمه‌ی مظلوم و مقتدر باشد و این ادبیات باید نهادینه شود تا ایرانیان و جهانیانیان بدانند که حمایت از مردم غزه، حمایت از مردم مظلوم مقتدر است و نفی ظالم است.

سردار احمدرضا رادان شامگاه، ۴ آبان ماه در یادواره شهدای غزه در شهرستان بابلسر، با اشاره به اینکه اسرائیلی‌ها میهمانی بودند که زمین‌های صاحب‌خانه را غصب کردند، اظهار کرد: اسرائیلی‌ها زمینی را که فلسطینی‌ها در اختیار آن‌ها قراردادند را به نقطه‌ی روستایی، شهری و بین شهر و روستا تقسیم کردند تا از این طریق بتوانند حرکت فلسطینی‌ها را کنترل کنند.

وی ادامه داد: هفتاد سال قبل و بعد از غصب زمین‌ها، عملیات نفوذ اطلاعاتی اسرائیلی‌ها بر مردم غزه آغاز شد.

سردار رادان اضافه کرد: باریکه غزه به واسطه‌ی جمعیتش، پرتراکم‌ترین نقطه جهان شد اما رژیم اشغالگر به آن بسنده نکرد و جمعیتی حدود ۷۰ درصدی نیز به آن اضافه شد.

فرمانده کل فراجا مطرح کرد: غزه از یک طرف به دریا ختم می‌شود و مردم آن تنها اجازه دارند به صورت محدود و تحت نظارت در قایق‌ها به ماهیگیری بپردازند.

وی افزود: در طرف دیگرش رژیم اشغالگر صیهونیست است که قدس را اشغال کرده و در برابر سه لایه‌ی دفاعی؛ امنیتی و اطلاعاتی قرار داده است.

سردار رادان یادآور شد: مردم غزه در حقیقت در یک زندان بزرگ چند میلیون نفری زندگی می‌کنند و در همین محاصره، تحریم هم می‌شوند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: وعده مقام معظم رهبری محقق خواهد شد و باذن الله روزی خواهد آمد که اسرائیل از صفحه روزگار محو شود.

این مسئول با اشاره به اینکه اسرائیل برای معرفی قدرت نظامی، ابعاد قدرت سخت خود مانند تانک، موشک، بالگردهای مختلف،  تجهیزات فوق پیشرفته و دستیابی به سلاح فوق مدرن هسته‌ای را به رخ جهان کشاند، افزود: آن‌ها سه لایه اطلاعاتی خود که در حقیقت مولفه‌های قدرت نرم نظامی شان هستند را نیز به جهانیان نشان داده‌اند.

وی با بیان اینکه بسیاری از کشورهای عربی به دنبال پیمان بستن با اسرائیلی‌ها هستند، اضافه کرد: آن‌ها معتقدند اسرائیل قدرتی دارد که از نظر اقتصادی برتر، از دید سیاسی سرتر و از نگاه نظامی مقتدرتر است؛ بنابراین می‌توانند در کنار آن‌ها بر سر یک سفره بنشینند و منفعت ببرند.

سردار رادان تصریح کرد: اسرائیل در هر لحظه که اراده کند مردم غزه را به شهادت می‌رساند، راه را برآن‌ها می‌بندد و آن‌ها را تحریم می‌کند.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: حماس توانست این عملیات محیرالوقوع را پایه گذاری، از پنج لایه دفاعی عبور کنند و با پیچیده‌ترین تجهیزات مقابله کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *