درخشش دو بانوی پرتاب وزنه در آغاز روز چهارم/ شاهین ایزدیار به فینال ۱۰۰ متر کرال پشت صعود کرد

درخشش دو بانوی پرتاب وزنه در آغاز روز چهارم/ شاهین ایزدیار به فینال ۱۰۰ متر کرال پشت صعود کرد

دو بانوی ملی‌پوش پرتاب وزنه کشورمان مدال‌های نقره و برنز در بازی‌های پاراآسیایی را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی سادس به هانگژو، در مسابقه پرتاب وزنه بانوان در کلاس F33 آتنا محمدی‌ها و بتول جهانگیری موفق به کسب مدال‌های نقره و برنز شدند.

در این رقابت که در صبح روز چهارم از بازی‌های پاراآسیایی برگزار شد، محمدی‌ها که به عنوان نفر نخست پرتاب کرده بود ، با رکورد ۶.۱۰ متر نایب قهرمان شد و مدال نقره را بدست آورد.

همچنین بتول جهانگیری با رکورد ۵.۹۹ متر صاحب مدال برنز شد و به مقام سوم در بازی‌های پاراآسیایی رسید.

نکته جالب توجه اینکه مدال‌های طلا و نقره در اختیار نمایندگان ایران بود، اما پرتابگر چینی که آخرین نفر در لیست بود، نه تنها طلا را از چنگ نماینده ایران درآورد ، بلکه رکورد آسیا و بازی‌های پاراآسیایی را نیز شکست.

شاهین ایزدیار به فینال ماده ۱۰۰ متر کرال پشت صعود کرد

ملی پوش پاراشنا ایران به مرحله فینال ماده ۱۰۰ متر کرال پشت رقابت‌های این رشته در چهارمین دوره بازی‌های پاراشنا صعود کرد.

رقابتهای پاراشنای چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی صبح امروز پنجشنبه در ورزشگاه المپیک شهر هانگژو چین پیگیری شد و طی آن شاهین ایزدیار در کلاس S۱۰ ماده ۱۰۰ متر کرال پشت مسابقه داد.

در پایان مرحله مقدماتی این ماده شاهین ایزیار با رکورد یک دقیقه و ۱۱ ثانیه و ۹۹ صدم ثانیه در رده ششم قرار گرفت و به مرحله فینال صعود کرد. فینال این مسابقه عصر امروز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *