تکمیل هفته تلخ میلان با شکست برابر PSG/ کامبک یاران طارمی در بلژیک

تکمیل هفته تلخ میلان با شکست برابر PSG/ کامبک یاران طارمی در بلژیک

روسونری بعد از شکست برابر یوونتوس برابر پاری سن ژرمن نیز شکست خورد تا کار برای صعودش سخت شود.

به گزارش سادس، در ادامه دیدارهای هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها پاری سن ژرمن در خانه با ۳ گل میلان را از پیش روی برداشت تا هفته تلخ روسونری بعد از باخت به یوونتوس تکمیل شود.

در این دیدار کیلیان ام باپه در نیمه اول با حرکت زیبای خودش اولین گل بازی را به ثمر رساند و در ادامه رندال کولو موآنی و لی کانگ این توانستند برای پاری سن ژرمن گلزنی کنند. البته دمبله نیز یک بار دیگر در این دیدار گل زد که VAR آن را مردود اعلام کرد.

در دیگر دیدار پورتو در حالی که با یک گل از آنتورپ عقب بود توانست ۴ بر یک به برتری برسد. در این دیدار اوانیلسون هت تریک کرد که دو پاس گل این بازیکن را طارمی داد.   اوستاکیو نیز گل دوم را ثبت کرد و برتری تیمش را تثبیت کرد.

سیتی نیز در سوئیس توانست ۳ بر یک یانگ بویز را شکست دهد. در این دیدار مانوئل آکانجی و ارلینگ هالند ۲ بار که یک بار آن از روی نقطه پنالتی بود برای سیتی گل زدند. آخرین گل این مهاجم در لیگ قهرمانان اروپا در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی فصل گذشته مقابل بایرن‌مونیخ در ۱۹ آوریل به ثمر رسیده بود و حالا با این گل هالند سی و هفتمین گلش را در لیگ قهرمانان به ثمر رساند.

سایر نتایج

سلتیک ۲ اتلتیکو ۲

نیوکاسل ۰ – دورتموند ۱

لایپزیگ ۳ – ستاره سرخ ۱

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *