کشف هزاران لباس زنانه و مردانه قاچاق قبل از توزیع در بازار

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۹ هزار ثوب پوشاک خارجی قاچاق از انباری در محدوده کهریزک خبرداد.

به گزارش سادس، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی از دپوی کالای قاچاق در یکی از انبارهای واقع در محدوده کهریزک با خبرشده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. در نتیجه بررسی‌های انجام شده نیز مشخص شد که مقادیری البسه خارجی قاچاق در انباری در آدرس کهریزک، میدان عشقی تخلیه و دپو شده است.  

وی با بیان اینکه این البسه به وسیله خودروهای شوتی به این محل آورده و تخلیه شده بود، گفـت: نتایج بررسی ماموران حاکی ازآن بود که لباس‌های قاچاق قرار است از این محل به بازار و فروشگاه‌های لباس در سطح شهر انتقال داده شود و به فروش برسد.

افشاری با اشاره به هماهنگی با مقام قضایی برای انجام عملیات، گفـت: ماموران با انجام هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز عملیات، به محل مذکور رفته و اقدام به بازرسی از آن کردند که در جریان آن مقادیری پوشاک زنانه و مردانه قاچاق کشف و ضبط شد.  

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ درباره نحوخ تشخیص قاچاق بودن البسه مذکور نیز گفت:‌ ماموران پلیس امنیت اقتصادی در همان محل اقدام به استعلام از سامانه‌های گمرکی کردند که در جریان آن مشخص شد، البسه مذکور فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است. همچنین کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده بود.

وی با بیان اینکه در مجموع  ۱۹ هزار و ۴۹۵ ثوب انواع لباس مردانه و زنانه شامل پیراهن، شلوار و … از این محل کشف شد، گفت: اقلام قاچاق کشف شده محصول کشور چین بودند که کارشناسان ارزش ریالی آن را بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال برآورد کردند.  

افشاری با بیان اینکه در جریان رسیدگی به این پرونده یک نفر دستگیر و به مقر قضایی منتقل شد، گفـت: انبار مذکور پلمب شده و متهم نیز پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *