تیم‌های تازه وارد لیگ‌برتر غیرقابل پیش‌بینی هستند

تیم‌های تازه وارد لیگ‌برتر غیرقابل پیش‌بینی هستند

سادس/آذربایجان شرقی سرمربی تیم فوتسال مس‌سونگون ورزقان می‌گوید تیم‌های تازه وارد لیگ‌برتر غیرقابل پیش‌بینی هستند و باید در مقابل این‌ تیم‌ها کم اشتباه بود.

اسماعیل تقی‌پور،‌ روز چهارشنبه ۳ آبان‌ماه، قبل از دیدار تیمش برابر ایرالکو اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق پیش‌بینی مان بازی بسیار سخت و سنگینی در ساوه داشتیم و خدا را شکر دست پر و با سه امتیاز به خانه برگشتیم. دو برد اخیر روحیه تیم را بالا برده و سعی می‌کنیم با همین شرایط روحی و فنی ایده‌آل، نیم فصل اول را به پایان برسانیم.

او ادامه داد: در خصوص بازی فردا هم باید بگویم که ایرالکو یکی از تیم های تازه وارد لیگ است. چنین تیم‌هایی غیرقابل پیش‌بینی هستند و باید در برابرشان جدی و بدون اشتباه ظاهر شد. خوشبختانه در فرصتی که داشتیم برنامه‌های تمرینی مدنظرمان را اجرا کردیم و آماده کسب یک پیروزی خانگی دیگر در کنار هواداران عزیزمان هستیم.

سرمربی تیم فوتسال مس‌سونگون ورزقان گفت: همانند فصل گذشته توجهی به جدول و اتفاقات دیگر نداریم. راه خودمان را با صلابت و بی‌حاشیه پیش می‌بریم و به امید خدا و تلاش مجموعه مس‌سونگون پاداش آن را با کسب یک موفقیت بزرگ دیگر خواهیم گرفت. در تیم بازیکنان باتجربه‌ای داریم که به خوبی از حساسیت کار مطلع هستند و جوانان با استعدادمان در کنار آن‌ها یاد می‌گیرند که برای تیم از جان مایه بگذارند.

به گزارش سادس، مس‌سونگون ورزقان و آلومینیوم اراک در جریان هفته یازدهم لیگ‌برتر فوتسال ایران، از ساعت‌ ۱۶ فردا (پنجشنبه) در سالن پورشریفی تبریز به دیدار هم می‌روند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *