نقره پاراشنا بر گردن شناگر ۱۶ ساله ایران/ صعود والیبال نشسته به نیمه‌نهایی بازی‌های پاراآسیایی

نقره پاراشنا بر گردن شناگر ۱۶ ساله ایران/ صعود والیبال نشسته به نیمه‌نهایی بازی‌های پاراآسیایی

شناگر ۱۶ ساله تیم ملی پارا شنای ایران، به مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی دست یافت.

به گزارش خبرنگار اعزامی سادس از هانگژو، در ادامه رقابت‌های روز سوم پاراشنای بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، ابوالفضل ظریف در ماده ۵۰ متر آزاد کلاس S۹ به رقابت با شناگران پرداخت که موفق شد با زمان ۲۶ ثانیه و ۴۶ صدم ثانیه عنوان دوم و مدال نقره را بدست آورد. وی در مرحله مقدماتی هم بالاتر از سایر حریفانش با اقتدار راهی فینال شده بود.

ابوالفضل ظریف، شناگر ۱۶ ساله تیم ملی پاراشنای ایران پس از کسب نشان ارزشمند نقره در ماده ۵۰ متر آزاد اظهار کرد: خیلی خوشحالم که توانستم نقره بازی‌های پارا آسیایی هانگرو را به دست بیاورم. این مدال برایم بسیار ارزشمند است.

وی افزود: این مدال را به خانواده و مربیان عزیزم تقدیم می‌کنم. به خاطر آن‌هاست که من این مدال را به دست آوردم. من ۱۶ سال سن دارم و این اولین مدال من در این بازی‌هاست.

این شناگر آینده‌دار کشورمان در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌ای برای بازی‌های پارالمپیک پاریس دارد؟ عنوان کرد: یک برنامه بسیار جدی در پیش دارم و می‌خواهم اولین نفری باشم که در پارالمپیک، مدال پاراشنا گرفته است.

صعود والیبال نشسته ایران به نیمه‌نهایی 

در ادامه دیدارهای مرحله گروهی والیبال نشسته بازی‌های پاراآسیایی هانگژو نیز تیم ملی ایران، در سومین بازی خود به مصاف کامبوج رفت و با پیروزی در سه ست متوالی موفق شد حریفش را از پیش رو بردارد. 

شاگردان هادی رضایی در ست اول توانستند به راحتی و با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ تیم کامبوج را شکست دهند. تیم ایران در ست دوم هم موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شود. پرافتخارترین تیم جهان در ست سوم نیز کار راحتی داشت و با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ کامبوج را از پیش رو برداشت تا این دیدار سه بر صفر به سود ایران به پایان برسد. 

تیم ایران در دو دیدار قبلی خود موفق شده بود قزاقستان و تایلند را شکست دهد. تیم ملی والیبال نشسته ایران حالا باید فردا در نیمه نهایی به مصاف کره جنوبی برود. این دیدار ساعت ۱۴ برگزار می‌شود.

ادامه دارد ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *